رتبه12انسانی:از بدترین آزمونی که داشتم تابهترین نتیجه در کنکور

فاطمه صادقی رتبه12انسانی درباره تجربه خود در خصوص جبران تجربه افت تراز در اخرین ازمون‌ها باهم میخوانیم ...

رتبه12انسانی:از بدترین آزمونی که داشتم تابهترین نتیجه در کنکور

فاطمه صادقی

رتبه12 منطقه2 - حقوق تهران

بدترین آزمون کانون تا بهترین رتبه در کنکور

در مجموع سه آزمون جمع‌بندی آخر، عملکرد خوبی نداشتم و هر آزمون را با استرس زیادی می‌گذارندم و این را هم اضافه کنم که اصلا فرد مضطربی نبودم و با این وجود ضعف مطالعاتی در ماه آخر مرا به شدت نگران کرده بود.

آخرین آزمون من که دقیقا یک هفته قبل از کنکور رقم خورد بدترین آزمون من در طول دو سال شرکت کردن در آزمون‌هاي کانون بود و من رکورد بیشترین غلط را در این آزمون شکاندم و ٣٣ غلط داشتم که ترازم را به شدت پایین آورد.

قبل از ازمون مشاورم به من گفته بود که چون ممکن است افت تراز بر اعتماد به نفس من تاثیر بگذارد در آزمون شرکت نکنم اما من به او گفتم که قوی تر از این حرف‌ها هستم و هر طور شده احساساتم را کنترل میکنم و چون با این طرز تفکر به جلسه آزمون رفته بودم با وجود عملکرد بسیار ضعیفم خیلی منطقی با شرایط برخورد کردم و این باعث شد که در آزمون آخر یکبار دیگر تمام بی‌دقتی‌هایم را ببینم و تا یک هفته بعد که کنکور برگزار شد مدام به بی‌دقتی‌هایم فکر میکردم و برای رفع آنها تمرین میکردم و در روز کنکور تکرارشان نکردم. پدر و مادرم نیز برای من خیلی دعا کردند و من مدیون دعاهای آنها هستم. پدرم دو سه روز مانده به کنکور به حرم امام رضا (ع) رفت و برایم دعا کرد آرامش عجیبی بعد از آن به من دست داد و تمام استرس‌هایم ناپدید شد و روز کنکور با آرامش خاطر تمام، به سوالات جواب دادم و به جای اینکه از تراز پایین هفته قبلم بترسم از آن درس گرفتم و اشتباهاتم را تکرار نکردم این شد که نتیجه کنکورم بهترین اتفاق تحصیلی من شد.


پشتیبـــــــــــــان ویـــــــــــــــــــژه

Menu