رتبه27تجربی:جمع بندی مناسب و ایده آل با کتاب سه سطحی فیزیک

حسنعلی ساقی از مهندسی منابع خود در نیمسال دوم در درس فیزیک می‌نویسد...

رتبه27تجربی:جمع بندی مناسب و ایده آل با کتاب سه سطحی فیزیک

حسنعلــی ساقی

رتبه27 منطقـه1 - دانشجوی پزشکــی تهران

در شروع ترم دوم، برای درس فیزیک دوازدهم من علاوه بر کتاب تست اصلی، نیاز به یک کتاب تست ثانویه هم داشتم تا هم تعداد تست هایم را بالاتر ببرم و هم خیالم راحت شود که تمام تیپ تست ها را کار میکنم؛ در نتیجه کتاب فیزیک میکرو را تهیه کردم و تا مدتی از آن استفاده کردم اما با چند مشکل روبرو شدم؛ بزرگترین مشکل این بود که من فرصت نمی کردم دو کتاب تست که هر کدام تعداد تست های زیادی داشتند را کار کنم و علاوه بر این احساس می‌کردم باید تست های دشوارتری را کار کنم تا نتیجه بهتری بگیرم. درنهایت تصمیم گرفتم کتاب تستم را عوض کنم و با مشورت با دوستان و پشتیبان ویژه، کتاب فیزیک دوازدهم سه سطحی کانون را تهیه کردم. این کتاب ویژگی های خاصی داشت که کاملا برای من مهم و کاربردی بود از جمله:

١- تعداد تست های کتاب مناسب بود و با همان تست ها تقریبا تمامی مطالب را پوشش داده بود.

٢- تست ها سطح بندی شده بود برای همین به راحتی می‌توانستم تست هایی که میخواستم بزنم را بر اساس سطح خودم تعیین کنم.

٣- تست ها شناسنامه دار بود و این موضوع خیالم را راحت می‌کرد که تست ها استاندارد و معتبر هستند و قبلا هم در آزمون آمده اند.

این ویژگی ها باعث شد تا این کتاب را تهیه و از آن استفاده کنم و تاثیر آن را هم در آزمون به صورت مشخصی مشاهده کردم، چرا که هم سرعتم در تست زنی زیاد شده بود و هم به علت تنوع تیپ تست هایی که کار کرده بودم، تقریبا از پس همه تست های آزمون ها برمی‌آمدم، در نتیجه تراز درس فیزیکم پیشرفت محسوسی (حدود 300 نمره تراز) کرد. این کتاب همچنین برای دوان جمعبندی بسیار مناسب و ایده آل است.


*جهت مشاهده سایر مطالب حسنعلی ساقی و یا استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی و پشتیبانی ویژه ایشان می توانید به صفحه شخصی حسنعلی ساقی در سایت کانون مراجعه کنید.

Menu