رتبه69هنر:آیا حتما منابع خود را در نیمسال دوم باید تغییر داد؟

کوثر نیکنام درخصوص لزوم مهندسی منابع و تغییر یا نگهداری منابع مطالعاتی قبلی می‌نویسد...

رتبه69هنر:آیا حتما منابع خود را در نیمسال دوم باید تغییر داد؟

کوثر نیکنام

رتبه 69 منطقه1 - دانشجوی صنایع دستی دانشگاه هنــــر

مهندسی منابع در دوران عید برای دانش آموزان کنکور هنر شاید کمی متفاوت تر از بچه های رشته های دیگر باشد چرا که آنها انواع متفاوت کتاب ها را در اختیار دارند و بازار انتشارشان فراوان و گسترده است . اما تجربه خود من برای مهندسی نشان داد از امکانات داشته هم می توان به خوبی استفاده کرد.

من منابع مطالعاتی ام را تغییر ندادم بلکه به خوبی از آنها استفاده کردم دلیل اولش وجود نداشتن منابع زیاد برای کنکور هنر و دلیل دوم این است که من از ابتدا تست هارا حساب شده می زدم تا در دوران جمع بندی تست جدید باز هم داشته باشم .من در دوران کنکور از کتاب های درسی و سبز و آبی قلم چی استفاده میکردم و کاملا راضی بودم و در دوران عید هم بیشتر کتب درسی را مرور و از کتاب آبی قلم چی تست می زدم ، کتاب آبی به دلیل داشتن انواع تست ها خیلی مفید واقع شد. البته در این دوران کتاب نوروز را هم تهیه کردم و تست های آن را هم مورد بررسی قرار دادم اما مهم ترین نکته خود شما هستید که می توانید بهترین استفاده را از همین چند کتاب و منابع داشته باشید.


جهت مشاهده سایر مطالب کوثر نیکنام و یا استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی ایشان می توانید به صفحه شخصی کوثر نیکنام در سایت کانون مراجعه کنید.

پشتیبـــــــــــــــان ویـــــــــــــــژه

Menu