روش مطالعه دروس عربی و زبان رتبه 28 تجربی، امیرحسام سپاهی

در این مطلب روش مطالعه امیرحسام سپاهی در دروس دینی، زبان و عربی رتبه28 تجربی را باهم می‌خوانیم ...

روش مطالعه دروس عربی و زبان رتبه 28 تجربی، امیرحسام سپاهی

امیرحسام سپاهی

رتبه28 منطقه2 – پزشکی تهران

درس عربی:

تمرکزم در این درس بر روی خواندن ترجمه محور بود.کلمات را می خواندم و سعی می کردم مترادف و متضادهای آن ها را در چهارچوب کتاب درسی یاد بگیرم.شکل جمع یک کلمه مفرد را هم به خاطر می سپردم تا در متن ها راحت تر ترجمه کنم.قواعد بخش مهمی از کار من بودند،چون میتوانستم از آنها در ترجمه بهتر کمک بگیرم.در این بخش ابتدا کتاب درسی را مطالعه می کردم.بعد به سراغ حل تست می رفتم و جواب ها را تحلیل می کردم.متن را هر 3 روز یک بار تمرین می کردم تا مهارت های لازم را به دست بیاورم.

درس دینی:

ابتدا متن کتاب درسی را مطالعه می کردم.سعی می کردم متن های بزرگ کتاب را با چند کلیدواژه بزرگ جایگزین کنم؛چون سوالات دینی معمولا با کلیدواژه ها قابل حل هستند.بعد از آن با فاصله ی زمانی به سراغ حل تست می رفتم تا میزان یادگیری را بسنجم.تعداد مرورها را زیاد کرده بودم تا مطلبی فراموش نشود.

درس زبان انگلیسی:

لیستی از کلمات همراه با بعضی کاربرد های خاصشان تهیه کرده بودم تا در هنگام مرور از آن ها استفاده کنم.در مبحث گرامر هم تست زیادی کار می کردم تا به تسلط برسم.تکنیک های مربوط به حل سوالات متن را یاد گرفته بودم تا در مواقع نیاز از آنها استفاده کنم .

برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه امیرحسام سپاهی  عدد 6 را به  5000116463  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

پیج پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در اینستاگرام جستجو نمایید یا روی لینک دنبال کردن ما در پیج پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu