گفتگو با فرزانه استکی رتبه 4 منطقه 2ورتبه 8 کشوری کنکور هنر96

فرزانه در دبیرستان تیزهوشان، در رشته‌ی ریاضی تحصیل کرد و سال چهارم به هنر، تغییر رشته داد. به نظر او، منابع مختلف و گسترده در کنکور هنر باعث سردرگمی دانش آموز می‌شود و دا

گفتگو با فرزانه استکی رتبه 4 منطقه 2ورتبه 8 کشوری کنکور هنر96

مصاحبه با رتبه‌های برتر هنر کانون در کنکور 96

فرزانه استکی رتبه 4 منطقه 2، رتبه 8 کشور

امسال در کنکور هنر سال 96، "فرزانه استکی" از شهرکرد با سخت‌کوشی و پشتکار فراوان، توانست رتبه‌ی 8 کشوری و 4 منطقه‌ی دو را از آن خود کند.

فرزانه در دبیرستان تیزهوشان، در رشته‌ی ریاضی تحصیل کرد و سال چهارم به هنر، تغییر رشته داد. به نظر او، منابع مختلف و گسترده در کنکور هنر باعث سردرگمی دانش آموز می‌شود و داشتن یک راهنمای خوب، به سختی‌های راه، کمک شایان توجهی می‌کند که در این راه، پشتیبان ویژه، از اهمیت زیادی برخوردار است. مسئولیت پشتیبانی ویژه و مشاوره‌ی آموزشی فرزانه را سرکار خانم مهشید مسیبی بر عهده داشته است.

فرزانه استیکی از نقش مهم پدر و مادر در موفقیتش یاد می‌کند و می‌گوید:‌ "با اینکه دانش آموز تیزهوشان بودم، پدر و مادرم از انتخاب رشته‌ی هنر و ادامه تحصیل در این رشته حمایت کردند و هیچ تصمیمی را به من تحمیل نکردند."

او در مورد آزمون‌های کانون معتقد است: "آزمون‌های کانون با داشتن برنامه‌ی راهبردی عالی و کاربردی، دانش‌آموز را تا پایان سال تحصیلی پشتیبانی می‌کند و پیروی از برنامه‌ی راهبردی را به دانش آموزان توصیه می‌کنم."

فرزانه در میان کتاب‌های آموزشی، از تأثیر «کتاب سبز خلاقیت نمایشی» در دوران کنکور خود، نام می‌برد. او قصد دارد در رشته‌ی عکاسی ادامه تحصیل دهد و توصیه‌اش به دانش‌آموزان این است: " به دنبال علاقه و شغل دلخواه خود بروید."


Menu