قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: عرفان حسام‌پور رتبه 1

عرفان به مدت یک‌سال در آزمون‌های هنر کانون شرکت نمود و در کنکور هنر سال 96 توانست رتبه‌ی 1 از سهمیه‌ی ایثارگران و رتبه‌ی 31 کشوری را به دست آورد.

قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: عرفان حسام‌پور رتبه 1

عرفان حسام‌پور از شیراز

رتبه‌ی ۱ سهمیه‌ی ایثارگران

عرفان از دیار شیراز، شهر راز و نیاز، شهر عشق و هنر، مهد اندیشه‌های عارفانه، سرزمین علم و ادب است. او به مدت یک‌سال در آزمون‌های هنر کانون شرکت نمود و در کنکور هنر سال 96 توانست رتبه‌ی 1 از سهمیه‌ی ایثارگران و رتبه‌ی 31 کشوری را به دست آورد.

عرفان دوران ابتدایی و راهنمایی خود را در مدرسه‌ی نمونه‌دولتی رازی و دوره‌ی دبیرستان خود را در مدرسه‌ی تیزهوشان و مدرسه‌ی دولتی توحید گذرانده است.

پدر عرفان لیسانس و از معلمان زحمتکش و مادر مهربانش، کارمند است. به گفته‌ی عرفان، حمایت‌های خانواده، نقش زیادی در موفقیت او داشته است.

از  کتاب‌های مورد استفاده‌ی عرفان در دوران کنکور، کتاب سبز خلاقیت نمایشی و کتاب زرد عمومی و اختصاصی است. او تأثیرگذارترین کتاب را کتاب زرد معرفی کرده و درباره‌ی این کتاب می‌گوید: "از ویژگی‌های کتاب زرد، تمرکز بر سوالات کامل کنکور‌های چند سال اخیر و درصد‌های قبولی آخر کتاب است و این که مباحث مورد نظر کنکور در چند سال اخیر را می‌توان از طریق مطالعه‌ی کتاب زرد دریافت."

به توصیه‌ی عرفان، هر دانش‌آموزی با توجه به توانایی و قابلیت‌های وجودی خود باید در جهت موفقیت جوری تلاش کند که بعدها حسرت نخورد.

Menu