قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: امیر مازوچی رتبه 9

امیر مازوچی رتبه‌ی 9 هنر سهمیه‌ی ایثارگران در 19 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد. او در کنکور امسال موفق به کسب رتبه‌ی 9 سهمیه‌ی ایثارگران و 373 کشوری شد.

قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: امیر مازوچی رتبه 9

امیر مازوچی

رتبه‌ی 9 هنر سهمیه‌ی ایثارگران

در 19 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد

از شهر دارالمؤمنین کاشان، امیر مازوچی در کنکور امسال موفق به کسب رتبه‌ی 9 سهمیه‌ی ایثارگران و 373 کشوری شد و برای کاشان افتخار آفرید.

پنج سال دبستان را در مدرسه‌ی غیر دولتی ملامحسن فیض کاشانی و سال‌های بعد را در مدارس شاهد گذراند. او در مدرسه‌ی نمونه‌دولتی امام خامنه‌ای (مد ظله) در رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی تحصیل کرد.

امیر در سال سوم دبیرستان از طریق مسابقه‌ی بازی‌سازی علاقه‌مند به هنر‌های دیجیتال شد. او همچنین چند سال در زمینه‌ی قرآن و هنرهای رزمی فعالیت کرد.
وی که علاقه به تحصیل در حوزه‌ی علمیه نیز داشته، درباره‌ی اهمیت هنر می‌گوید: "به نظر من هنر هم می‌تواند وسیله‌ای باشد در راه شیطان و هم در راه خدا، بستگی به آن شخصی دارد که از آن استفاده می‌کند. حوزه‌های علمیه باید از این وسیله‌ی تبلیغی قدرتمند استفاده کنند."
امیر از کتاب‌های سبز کانون استفاده کرده و توصیه دارد که حتماً داوطلبان به کتاب‌های سبز توجه ویژه داشته باشند.
او در مورد تجربه‌اش در کنکور هنر این‌گونه توضیح می‌دهد :"از آن‌جایی که منابع کنکور هنر، بی‌نهایت گسترده و اکثر سؤالات سلیقه‌ای هستند، کنکوری‌ها تا آن‌جا که می‌توانند باید آن منابعی که احتمال اهمیتشان در کنکور بیش‌تر است، مطالعه کنند و از مطالعه‌ی دروسی که بازدهی خیلی کمی دارند، بپرهیزند."

امیر، عضوی از خانواده‌ای علم‌دوست است: پدر امیر فارغ‌التحصیل پزشکی دانشگاه تهران است. خواهر او نیز که به مدت دو سال، دانش‌آموز کانون بود، در رشته‌ی علوم ریاضی موفق به کسب رتبه‌ی 150 شد.
امیر مازوچی خواهان تحصیل در رشته‌ی تلویزیون و هنرهای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما است.

Menu