قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: فرزانه مفتاح رتبه 7

فرزانه مفتاح رتبه‌ی 7 سهمیه‌ی ایثارگران و 360 کشوری، تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه‌ی دولتی معراج شروع کرد.

قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96: فرزانه مفتاح رتبه 7

فرزانه مفتاح

رتبه‌ی 7 هنر سهمیه‌ی ایثارگران

فرزانه مفتاح رتبه‌ی 7 سهمیه‌ی ایثارگران و 360 کشوری، تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه‌ی دولتی معراج شروع کرد و در دوران راهنمایی وارد مدرسه‌ی نمونه دولتی مطهری شد؛ در دوران دبیرستان رشته‌ی تجربی را برگزید و در مدرسه‌ی نمونه دولتی خاتم‌الانبیا مشغول به تحصیل شد. او در اواسط پاییز چهارمین سال از دوران دبیرستان تصمیم گرفت تا بهار آینده‌اش را رقم بزند. به همین جهت عزم خود را برای موفقیت در کنکور هنر جزم کرد و برای اینکه بیشتر زمان مطالعه‌ی دروس هنر را داشته ‌باشد از مدرسه‌ی نمونه به مدرسه‌ی عادی رفت.

علاوه بر درس، او در مسابقات مختلف نیز شرکت کرده و موفق به کسب مقام اول شهرستان در مسابقات صحیفه‌ی سجادیه، مقام دوم شهرستان در زمینه‌ی نقاشی و مقام دوم ورزش تیمی ژیمناستیک شده است.

او از کتاب‌ سبز خلاقیت نمایشی استفاده کرده و می‌گوید با این‌که منابع این درس بسیار پراکنده‌‌اند، جامع بودن این کتاب به او کمک شایانی کرده و بهترین کتابش در این درس بوده است. او همچنین از کتاب زرد طبقه‌بندی، به عنوان بهترین کتابهایی که با آن کارکرده، نام می‌برد.

پدر فرزانه دیپلم رشته‌ی انسانی است و کارمند جهاد کشاوزی و مادر او نیز فوق لیسانس و کارمند بهزیستی است.

به گفته‌ی فرزانه خانواده در این راه همواره حامی او بوده‌اند و البته دختر خاله‌اش که هم اکنون دانشجوی هنر دانشگاه تهران است نیز به او انگیزه می‌داده است.

Menu