قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96 : لیلا حمیدی رتبه 2

لیلا حمیدی در کنکور امسال موفق به کسب رتبه‌ی 2 سهمیه‌ی ایثارگران و 161 کشوری شده است. لیلا از نوجوانی به هنر علاقه داشت.

قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96 : لیلا حمیدی رتبه 2

لیلا حمیدی

رتبه‌ی 2 هنر سهمیه‌ی ایثارگران

از کهن‌شهر زیبا و تاریخی مراغه، لیلا حمیدی در کنکور امسال موفق به کسب رتبه‌ی 2 سهمیه‌ی ایثارگران و 161 کشوری شده است. لیلا از نوجوانی به هنر علاقه داشت. او مقطع راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه‌ی تیزهوشان گذراند. شاید شش سال قبل وقتی برای اولین بار در کلاس گیتار ثبت نام می‌کرد، نمی‌دانست در نقطه‌ی سر آغاز مسیر آینده‌ی خود ایستاده است. تا این‌که علاقه‌اش به موسیقی بیشتر شد و یادگیری تئوری موسیقی را نیز به طور جدی در پیش گرفت. یک بار در سال 93 شانس خود را در کنکور هنر در کنار کنکور تجربی امتحان کرد اما به دلیل عدم دسترسی به منابع و اطلاعات مربوط به هنر، موفق به قبولی نشد. او می‌گوید: "همان موقع بود که بر آن شدم خود را به صورت جدی برای کنکور هنر آماده کنم، بنابراین در آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش (قلم‌چی) شرکت کردم و از کتاب‌هایی که در اختیارمان قرار می‌دادند، استفاده کردم. کتاب‌های سبز برای یادگیری و کتاب‌های آبی را برای تمرین و تست به کار بردم و در این میان کتاب سبز خلاقیت موسیقی بسیار کمکم کرد و در نتیجه‌ی کنکورم موثر واقع شد."

امسال برادر او، علی حمیدی نیز با شرکت در آزمون‌های هنر کانون رتبه‌ی 509 کشوری و 150 منطقه 2 را کسب کرده است. پدر لیلا جانباز عزیز و گران‌قدر دفاع مقدس، کارمند بازنشسته‌ی بانک و مادر مهربانش، خانه‌دار است. لیلا از خانواده‌اش به عنوان حامیان همیشگی خود یاد می‌کند و در رابطه با پشتیبان ویژه‌اش خانم فرزانه امیریان می‌گوید: "ایشان خود موفق به کسب رتبه‌ی 17 کشوری شده‌اند و با تلاش‌ها و پیگیری‌هایشان همیشه مرا راهنمایی کرده‌اند."

Menu