قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96 : رضا حسین‌نژاد رتبه 1

رضا حسین‌نژاد از هشترود، امسال با رتبه‌ی 1 منطقه و 101 کشور در کنکور هنر 96 درخشید.

قصه‌های رتبه‌های زیر 10 کنکور هنر 96 : رضا حسین‌نژاد رتبه 1

رضا حسین‌نژاد

رتبه‌ی 1 هنر منطقه‌ی 3

رضا حسین‌نژاد از هشترود، امسال با رتبه‌ی ۱ منطقه و ۱۰۱ کشوری در کنکور هنر ۹۶ درخشید. او در دبیرستان نمونه‌دولتی شهید حیدری موسوی درس خوانده است.
رضا پیش از این، در رشته‌ی الکترونیک دانشگاه صنعتی ارومیه تحصیل کرده بود، اما علاقه به هنر و خصوصاً سینما باعث شد که در راه جدیدی قدم بگذارد. با وجود این‌که او در دوران تحصیل و دانشجویی به شغل پر زحمتی مشغول بوده، دست از تلاش برنداشته و به همگان ثابت نمود که با سخت‌کوشی، هیچ چیز محال نیست.
رضا در موفقیت خود، نقش پشتیبان ویژه را بسیار مهم دانسته و از پشتیبانش  دامون فخاری، از رتبه‌های برتر سال گذشته، قدردانی کرده است. او درباره‌ی اهمیت آزمون‌های راهبردی کانون می‌گوید: "منابع متعدد کنکور هنر، سختی راه دانش‌آموز را بیشتر می‌کند و برنامه‌ی راهبردی گروه هنر کانون، بهترین راهنما برای مطالعه در دوران کنکور است که به مدیریت و انسجام روند مطالعات داوطلب کمک می‌کند."

رضا حسین‌نژاد، در روند مطالعاتی خود از كتاب سبز درك عمومي هنر، كتاب سبز و آبي خلاقيت نمايشي، كتاب آبي ترسيم فني و خلاقيت موسيقي استفاده نموده و در این میان، کتاب سبز خلاقیت نمایشی را تأثیرگذارترین، می‌داند. او در این‌باره می‌گوید: " با توجه به منابع زياد درس خلاقيت نمايشي، اين كتاب خلاصه‌اي بسيار روان از منابع فراوان اين درس را در اختيار دانش‌آموز قرار داده و تست‌هاي تكميلي همراه با پاسخنامه در آخر هر فصل مطالب باقي‌مانده را پوشش مي‌دهد."

او درباره‌ی کاربردهای سایت کانون به این موارد اشاره کرده است: مشاهده و ارزيابي كارنامه‌ي نفرات برتر سال‌هاي قبل، استفاده از مطالب آموزشي و مشاوره‌اي سايت و استفاده از همه‌ي كارنامه‌هاي سايت در هر آزمون براي برنامه‌ريزي براي آزمون بعد. هم‌چنین به نظر او، کانال گروه هنر در فضای مجازی، نکات بسیار خوبی دارد و می‌تواند راهگشای دانش‌آموزانی باشد که از تهران دور هستند.

رضا مانند پشتیبان ویژه‌ی خود، آقای فخاری، قصد دارد در رشته‌ی سینما ادامه تحصیل دهد.

Menu