تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 2 ریاضی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است.

تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 2 ریاضی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است. در این گزارش نظر نگین یغمایی، رتبه‌ی 2 ریاضی کشور را مطالعه می‌کنید.


نظر شما در مورد آزمون آخر کانون چه بود؟ چه دستاوردی داشتید؟

از ابتدا نگران بودم که نتیجه‌ی مورد نظرم را نگیرم و بر روحیه‌ام اثر بدی بگذارد؛ ولی در آزمون آخر شرکت کردم و رتبه‌ی 9 شدم و نتیجه‌ای که مد نظرم بود به دست نیاوردم. در هفته‌ی آخر فهمیدم شرکت در آزمون آخر مرا با سؤالات بیش‌تری آشنا کرده است و از این‌که شرکت کرده بودم راضی بودم. (نگین یغمایی در کنکور سراسری رتبه‌ی 2 کشور را به دست آورد.


از اثر آزمون آخر در تصمیم‌گیری و مدیریت آزمون و پس از آن بگویید.

مدیریت زمان در آزمون‌ها هر چه بیش‌تر تمرین شود تسلط بیش‌تری به داوطلب خواهد داد و آمادگی او را بیش‌تر خواهد کرد. من از آزمون آخرم راضی نبودم ولی می‌دانستم تمام تلاشم را کرده‌ام. بعد از آزمون سعی کردم دلیل عملکردم را بررسی کنم تا در کنکور آن را تکرار نکنم.



Menu