دو سؤال از رتبه‌های برتر کنکور (9)

در آزمون جامع دوم کانون، درس ریاضی سخت طرح شده بود و من نتوانستم به 3 سؤال اول جواب بدهم ولی مشکلی نداشتم و ادامه دادم.

دو سؤال از رتبه‌های برتر کنکور (9)

حسن رهنما، دانشجوی برق دانشگاه خواجه‌نصیر، رتبه‌ی 117 ریاضی کشور سال90 از یاسوج


حضور در سه آزمون پایانی کانون و نتایج آن چه دستاوردهای علمی، آموزشی، روانی یا مدیریتی و مهارتی یا تکنیکی برای شما داشته است؟

بعضی از  دانش‌آموزان شهر ما در آزمون‌های آخر شرکت نکردند ولی من قاطعانه در آزمون‌ها شرکت کردم و نتیجه‌ی خوبی هم گرفتم. در سالی که کنکور دادم درس ریاضی خصوصاً هندسه سخت بود. در آزمون جامع دوم کانون، درس ریاضی سخت طرح شده بود و من نتوانستم به 3 سؤال اول جواب بدهم ولی مشکلی نداشتم و ادامه دادم. به سراغ سؤالات فیزیک و شیمی رفتم و بعد برگشتم و از 7 سؤال توانستم به 4 سؤال جواب بدهم. در آزمون دوم جامع کانون اکثر داوطلبان ریاضی را زیر 50 درصد زده بودند من حدود 55 درصد زدم ولی نتیجه‌ی بدی نگرفتم و اصلاً استرس نگرفتم. من توانستم آرامش خودم را حفظ کنم.


در اجرای روش جمع‌بندی سه‌ روز یک‌بار چه‌قدر از خلاقیت‌های فردی و توانایی شخصی‌تان کمک گرفتید؟

یک ماه پایانی استرس داشتم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. با یکی از دوستانم که اکنون پشتیبان ویژه است قرار گذاشتیم و به دیگر دوستانمان زنگ زدیم و همه یک‌جا جمع شدیم. ابتدا 6 یا 7 نفر بودیم و در انتها به 20 نفر رسیدیم و کانون آزمون‌های 3 روز یک‌بار را برای ما برگزار کرد. روزهای آخر شبیه‌ساز کنکور را می‌زدیم. برادر یکی از دوستان ما از 8 صبح تا 12 ظهر مانند یک مراقب بر کار ما نظارت داشت و به این ترتیب شرایط کنکور را برای خودمان ایجاد کرده بودیم.

Menu