معجزه‌ی پیوستگی این بار در المپیک 2024

تلاش هدف مند و مستمر شما را به جایی می‌رساند که شاید خودتان هم انتظار نداشته باشید

معجزه‌ی پیوستگی این بار در المپیک 2024

نوح لایلز امریکایی در دوی صد متر المپیک پاریس با 0.005 ثانیه اختلاف با نفر دوم قهرمان شد!!! 


معجزه‌ی پیوستگی این بار در المپیک 2024


به شروع مسابقه نگاه می کنیم.  نوح در استارت اولیه در ثانیه اول نفر سوم است. 

در 30 متر اول نوح نفر آخر می شود. هشتم از هشت نفر!! 

در 30 متر بعدی نوح تا رده ی سوم خود را بالا کشید. 

نوح سرعتش را زیاد کرده بود. اما هنوز 0.4 کیلومتر در ساعت با نفر اول اختلاف سرعت داشت.

 نوح اختلافش را چند متر قبل با نفر اول شروع کرده بود به طوری او توانست سرعت خودش را تا خط پایان حفظ کند. 

در 35 متر پایانی نوح با حفظ پیوستگی در سرعتش این افتخار بزرگ را کسب کرد.

 او در پایان مسابقه به رقیب خود نزدیک شد و گفت فکر کنم طلا مال تو باشد مرد بزرگ! خود نوح هم فکر نمی کرد نفر اول شده اما او بود که ابتدا به خط پایان رسیده بود 

بررسی این مسابقه که کم تر از 10 ثانیه طول کشید نشان می دهد در مقیاس چندین ماهه آمادگی برای کنکور و چالش های زندگی به چند نکته مهم باید توجه کرد:

1- با کسب نتیجه مطلوب در شروع کار، مغرور نشوید ادامه دهید. نوح در شروع وضعیت خوبی داشت.

2- قبل از میانه ی راه  و در هر ایستگاه ارزیابی ممکن است از تمام رقبای تان عقب بیوفتید. ناامید نشوید. ادامه دهید. نوح در یک سوم ابتدایی از همه عقب تر بود.

3- در ایستگاه های پایانی که برخی از رقبا به حاشیه می روند و برنامه شان عوض می شود این پیوستگی در کار و حفظ سرعت تان است که شما را به موفقیت می رساند. نوح در یک سوم پایانی سرعت خود را حفظ کرد و تمام رقبا سرعت شان کم شد.

4- تلاش هدف مند و مستمر شما را به جایی می رساند که شاید خودتان هم انتظار نداشته باشید. ممکن است بارها شکست بخورید. اما ادامه دهید. این که بدانید در هر گام و مرحله وضعیت تان چه گونه است بسیار مهم است. جایگاه تان را بدانید و برنامه ریزی و تلاش کنید تا آن را بهبود دهید.

5- نوح طبق قوانین جدید توانسته بود بالا تنه خود را زودتر به خط پایان برساند اما چشم همه به گذر پاها از خط پایان بود! شاید همه و حتی خودتان چشم تان به یک خروجی خاص از درس خواندن تان باشد اما کار عمیق شما نتیجه ی متفاوت از انتظارات تان را رقم بزند.

تابستان را شروع کرده اید. مباحثی را مطابق برنامه شخصی سازی شده تان با استفاده از برنامه راهبردی پیش می برید. این تحلیل از مسابقه نوح لایلز را به خاطر داشته باشید. شما لایق بهترین ها هستید. معجزه ی ادامه دادن و پیوستگی را به یاد داشته باشید.

پیوسته و هدف مند پیش بروید.

Menu