محدثه احمدی-نتایج آزمون‌های نوروز خیال مرا از پایه آسوده کرد

سلام. من محدثه احمدی هستم رتبه 57 منطقه سال 1401 و در حال حاضر دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صعنتی شریف هستم.

محدثه احمدی-نتایج آزمون‌های نوروز خیال مرا از پایه آسوده کرد

سلام. من محدثه احمدی هستم رتبه ۵۷ منطقه سال ۱۴۰۱ و در حال حاضر دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صعنتی شریف هستم.

در دوران نوروز، به کمک جمع‌بندی کامل که برروی پایه انجام دادم، سبب شد تا نتیجه‌های این دو ازمون جمعبندی برایم مطلوب باشد.

 از طرفی از میزان استرس و فشار نیز کاسته شد، به سبب اینکه حجم خوبی از مطالب کنکور به خوبی بسته شده بود و تا حدودی خاطرم از جهت پایه اسوده شد. 

در دوران اردیبهشت سعی کردم بیشتر روی نقاط ضعف باقی مانده بر روی پایه و نیز دوازدهم تمرکز کنم. در این دوران سعی کردم که از خواندن کتاب ‌های درسی و حل تمرینات ان‌ها نیز غفلت نکنم، چون گاهی نکات ارزند‌ه‌ای مطرح شده بود که گاها کتاب‌های تست از انها به سادگی عبور کرده بودند و همین موضوع در افزایش درصد‌های من بسیار موثر بود. این روش برای دوران امتحانات نهایی نیز بسیار کارامد و موثر است. البته با توجه به تاثیر مستقیم معدل و همچنین حذف دروس عمومی از کنکور، ممکن است دانش اموزان بر روی مباحث عمومی کم تسلط باشند که باید حتما برنامه‌ریزی دقیقی برای این مسئله انجام دهند و انها را به شب امتحان موکول نکنند. در دروس عمومی با توجه به نزدیک شدن به دوران امتحانات نهایی، توصیه فراوان به خواندن دقیق متن کتاب دارم. در این دوران سعی میکردم روزانه به مدت ۴۵ دقیقه از تایم خود را صرف خواندن مباحث کتاب درسی در یک درس عمومی کنم تا بتوانم نتیجه مطلوب حاصل را بگیرم. برای دروس اختصاصی نیز در تلاش بودم که بتوانم مباحث را با تست جمع‌بندی کنم تا بتوانم برای امتحان نهایی بهترین نتیجه را کسب کنم. 

موفق باشید.



دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور با رتبه های برتر سال گذشته

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu