سارا حمزه-از ابتدای اردیبهشت آزمون جامع را شروع کردم

سلام من سارا حمزه هستم رتبه 72 منطقه دو کنکور سال 1400 و دانشجوی رشته دندانپزشکی شهید بهشتی

سارا حمزه-از ابتدای اردیبهشت آزمون جامع را شروع کردم

سلام من سارا حمزه هستم رتبه 72 منطقه دو کنکور سال 1400 و دانشجوی رشته دندانپزشکی شهید بهشتی

دوران طلایی نوروز فرصت خوبی برای جبران است.در واقع اگر از این دوران به درستی استفاده کنیم میتواند به برنامه ریزی در اردیبهشت و خرداد ماه کمک کند.

در دوران طلایی نوروز سعیم بر این بود که مطالب مهم هر درس را به خوبی مرور و جمع بندی کنم.از فروردین ماه هر درس را به گونه ای مرور میکردم که انگار بار آخر است و دیگر به آن برنمیگردم.بعد از آمدن نتایج دو آزمون جمع بندی فروردین ماه با توجه به نتایج هر درس برنامه ریزی برای آن درس را انجام دادم.

برای مرور متن کتاب درسی زیست و شیمی روتینی را انجام دادم که تا کنکور بتوانم هر کتاب دو بار به طور کامل مرور کنم.

کمی زودتر از بودجه بندی آزمون ها دوازدهم را تمام کردم تا بتوانم زدن آزمون های جمع بندی را شروع کنم.تقریبا از ابتدای اردیبهشت ماه زدن آزمون های جامع را شروع کردم که دو آزمون اول را با فاصله یک هفته و بعد از آن فاصله بین دو آزمون را کمتر کردم.

مسائل شیمی را هر روز کار میکردم و تایمی که برای حل کردن تست ها به خودم اختصاص میدادم را کمتر کردم تا سر جلسه کنکور از این نظر مشکلی پیش نیاید.

با توجه به افزایش تاثیر نمرات امتحانات نهایی بهتر است از حدود یک هفته زودتر مرور کتاب های سال دوازدهم را شروع کنید تا در ایام امتحانات علاوه بر مطالعه تشریحی بتوانید آزمون های جمع بندی خوبی را هم کار کنید.



دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور با رتبه های برتر سال گذشته

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu