مجتبی عقیقی- در نوروز تمرکزم روی دروس پایه بود

سلام من مجتبی عقیقی هستم رتبه 5 ایثارگران و 17 منطقه 2 کنکور تجربی سال 1401 و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مجتبی عقیقی- در نوروز تمرکزم روی دروس پایه بود

سلام من مجتبی عقیقی هستم رتبه ۵ ایثارگران و ۱۷ منطقه ۲ کنکور تجربی سال ۱۴۰۱ و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 

تسلطم روی مباحث پایه بیشتر از دوازدهم بود و بخاطر همین آزمون ۷ فروردین را به عنوان یکی از سکوهای پرتابم می‌دیدم و می‌توانستم در آن یک رتبه و تراز خوبی کسب کنم تا انگیزه بهتری برای ادامه مسیر داشته باشم.

از آزمون ۲۰ اسفند که آخرین آزمون قبل ۷ فروردین بود تا خود هفتم، روی مباحث پایه خیلی کار کردم.

روز آزمون مثل بقیه آزمونها بود و منتظر اعلام نتایج شدم.

وقتی کارنامه‌ها آمد با یک نتیجه غیرقابل تصور روبرو شدم. کاهش تراز ۳۰۰ واحدی نسبت به آزمون قبل داشتم و تعداد غلط هایم به شدت بالا بود.

بعد از یکی دو ساعت که کلافه و عصبانی شده بودم، تصمیم گرفتم که شروع به تحلیل آزمون کنم و فهمیدم که خیلی از غلط‌هایم بخاطر بی‌دقتی و ... بوده که دلیل اصلی آن نداشتن مدیریت آزمون بود. چون قبل از این آزمون مهم، آزمون زیادی کار نکرده بودم؛ هرچند تست زیادی کار کرده بودم. تصمیم گرفتم که هر چه زودتر خودم را برای آزمون‌های جامع آماده کنم تا در روز کنکور با این مشکل مواجه نشوم. از خدا کمک خواستم و آزمون نیمسال اول دوازدهم را شروع کردم و برایش آزمون کار کردم. نتیجه باورنکردنی بود؛ با اینکه آزمون در وسط ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد و برنامه مطالعاتی و غذایی من تغییر زیادی کرده بود، اما رشد تراز ۵۰۰ واحدی نسبت به ۷ فروردین داشتم. بعد از این آزمون، نیمسال دوم دوازدهم را مرور کردم و در ماه اردیبهشت وارد آزمون های جامع و به‌خصوص کنکورهای سال‌های گذشته شدم.

بعد از هر آزمونی یک یا دو روز به رفع اشکال می‌پرداختم و سپس آزمون بعدی را می‌دادم.

به این ترتیب با آزمون زیاد دادن هم عیب‌هایم را پیدا می‌کردم و می‌توانستم رفع کنم و هم اینکه آزمون دادن را تمرین می‌کردم.

حتی امتحانات خرداد ماه هم نتوانست من را از آزمون‌های شبیه ساز جدا کند؛ گرچه کمتر شد اما به صفر نرسید



دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور با رتبه های برتر سال گذشته

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu