در نیمسال دوم کیفیت مطالعه ام را افزایش دادم- فرشته باقری

در نیمسال دوم کیفیت مطالعه ام را افزایش دادم- فرشته باقری کانون فرهنگی آموزش قلم چی

در نیمسال دوم کیفیت مطالعه ام را افزایش دادم- فرشته باقری

سلام من فرشته باقری هستم، رتبه 101 منطقه 2 کنکور ریاضی سال 1400 و دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

من برای برنامه ریزی نیمسال دوم از تجربه نیمسال اول و نتایج آزمون های گذشته استفاده کردم تا بهینه ترین روش را برای مطالعه خودم انتخاب کنم، نقاط ضعف و اشتباهاتی که در مطالعه و جمع بندی دروس داشتم را رفع کردم و به طور کلی کیفیت مطالعه ام را افزایش دادم. 

 به طور کلی حجم دروس و طبعا ساعت مطالعه من در نیمسال دوم  بیشتر شده بود. در تابستان سال کنکور برای پایه یازدهم خیلی تست نزده بودم و بیشتر روی پایه دهم و به طور کلی درس حسابان وقت گذاشته بودم به همین دلیل با شروع نیمسال دوم و دروس یازدهم باید وقت بیشتری برای مطالعه و تست زنی فیزیک و شیمی یازدهم صرف میکردم. خصوصا فصل های آخر دروس یازدهم که به صورت مجازی ارائه شده بود و تسلط کمتری داشتم. از طرفی بودجه بندی آزمون ها در نیمسال دوم نسبت به نیمسال اول فشرده تر و بیشتر شده بود پس من ساعت مطالعه روزانه خودم را افزایش دادم و سعی کردم از تایم های مرده خودم استفاده بیشتری بکنم.

از ویژگی های دیگه برنامه ریزی من برای نیمسال دوم، افزایش مرور دروس دوازدهم بود چون دروس نیمسال دوم دوازدهم علی رغم سادگی، حجم زیادی دارند و فرّار هم هستند به همین دلیل سعی میکردم در بازه های کوتاه تری دروس را مرور کنم. 

ضمنا در نیمسال دوم تست های زمان دار و روتین دروس تخصصی هم به برنامه ام اضافه کردم تا مهارت مدیریت زمان را تقویت کنم.

به طور کلی در نیمسال دوم مطالعه و تست زنی را جدی تر انجام میدادم و با توجه به زمان کمی که به کنکور مانده بود سعی میکردم از آزمون ها عقب نمانم تا به موقع به جمع بندی و ... برسم.


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو  فرشته باقری به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور


به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه 

Menu