در نیمسال دوم سعی کردم غلط هایم در آزمون را کم کنم- یاسمن فتحی

در نیمسال دوم سعی کردم غلط هایم در آزمون را کم کنم- یاسمن فتحی کانون فرهنگی آموزش قلم چی

در نیمسال دوم سعی کردم غلط هایم در آزمون را کم کنم- یاسمن فتحی

با سلام . یاسمن فتحی هستم رتبه ۴۵ منطقه ۲ کنکور انسانی 1400 و دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی.    

در شروع نیم سال دوم تصمیم گرفتم تعداد تست و ساعت مطالعه ام را افزایش دهم که این‌ تصمیم باعث شد تعداد تستم تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند و تقریبا دو برابر نیم سال اول روزانه تست میزدم.    

علاوه بر اینکه ساعت مطالعه ام افزایش پیدا کرده بود ، نحوه مطالعه ام  بیشتر تست محور شده بود  و دیگر بیشتر از گذشته به سرعتم ، چه در مطالعه دروس و چه درس حل تست ها اهمیت می دادم به همین جهت شروع کرده بودم به زدن تست های زمان دار.

 از عملکردم در آزمون های نیم سال اول تا حدی رضایت داشتم. اما تعداد غلط هایم در نیم سال اول زیاد بود به همین دلیل یکی از تصمیماتم در خصوص نحوه آزمون دادن در نیم سال دوم کم کردن تعداد غلط هایم بود در راستای این تصمیم بی دقتی هایم را کم کردم و اصرار زیاد برای حل سوالات را کنار گذاشتم تکنیک ضربدر منها تا حد زیادی کمک کننده بود برای رسیدن به این هدف.  

یکی از درس هایی که در نیمسال اول با آن چالش داشتم درس عربی بود ، روش مطالعه ام در درس عربی را تغییر دادم و دیگر بیشتر برای این درس زمان می‌گذاشتم همچنین شروع کردم مجددا درسنامه هارا با دقت زیاد خواندم.عربی از آن درس هایی است که نکات زیادی از آن  در دل تست ها نهفته است از این جهت نکته های هر تست را در دفتری جداگانه یادداشت میکردم تا بتوانم آن هارا مرور کنم در نهایت به همین طریق عملکردم در این درس به مرور بهتر و بهتر شد تا اینکه به درصد 90 و 80 در کنکور سراسری رسید.


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو  یاسمن فتحی به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu