روش من در نیمسال دوم، مرور دوره ایی مطالب بود-متین قنبرزاده

روش من در نیمسال دوم، مرور دوره ایی مطالب بود-متین قنبرزاده کانون فرهنگی آموزش قلم چی

روش من در نیمسال دوم، مرور دوره ایی مطالب بود-متین قنبرزاده

سلام من متین قنبرزاده هستم، رتبه 408 منطقه یک کنکور سال 1400 و دانشجوی مکانیک دانشگاه تهران

پس از آزمون نیمسال اول که در آن نتیجه قابل قبولی نگرفته بودم متوجه شدم که مشکل مطالعه من دوره نکردن دروس خوانده شده است که زمان زیادی از آن ها گذشته و تسلط سرعت تست زنی و تحلیل سوالات که در زمان خواندن آن ها به آن رسیده بودم از دست رفته است.

برای حل این مشکل تصمیم گرفتم که در نیمسال دوم درس های نیمسال اول و دروسی که در نیمسال دوم میخواندم را به طور دوره ایی مرور کنم. روش من برای این کار حل تست به صورت آزمونی و زمان دار بود. با این روش هم مدیریت زمان و کنترل استرس و فشار را تمرین می کردم و هم مطالب را دوره می کردم تا سرعتم در آزمون ها را از دست ندهم و همچنین  مبحثی فراموشم نشود.

یکی از چالش ها کمبود وقت مطالعه در نیمسال دوم بود. زیرا در برنامه راهبردی آزمون های کانون سال یازدهم شروع میشد و به سرعت پیش می رفت. مشاورم به من هشدار این مشکل را داده بود به همین دلیل من در دی ماه سعی کردم سال یازدهم پیش روی داشته باشم تا از برنامه راهبردی عقب نمانم. 

برنامه ریزی من و مدرسه و معلمانم این بود که تا عید نوروز تمام دروس عمومی و اختصاصی ( که اکنون دروس عمومی آنقدر اهمیتی برای دانش آموزان ندارد.) تمام شود غیر از دو درس حسابان و فیزیک که حجم زیادی داشتند و اواخر فروردین تمام شدند. جمع کردن درس ها تا قبل از عید این امکان را به من داد تا زودتر بتوانم جمع بندی و آزمون زدن را شروع کنم و اوج شکوفایی درصدها و یادگیری من در این دوره بود که باعث پیشرفت و افزایش تسلط من در تمام کتابها شد. جدی گرفتن و تحلیل کردن آزمون ها باعث میشد تا روش آزمون دادن را به خوبی یادبگیرم و به تکنیک های نقصانی و تکنیک ضربدر و دایره مسلط شوم.


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو متین قنبرزاده  به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu