در نیمسال دوم اشتباهات نیمسال اولم را کاهش دادم-شایان حسن زاده

در نیمسال دوم اشتباهات نیمسال اولم را کاهش دادم-شایان حسن زاده کانون فرهنگی آموزش قلم چی

در نیمسال دوم اشتباهات نیمسال اولم را کاهش دادم-شایان حسن زاده

به نام ایزد یکتا 

با سلام ، شایان حسن زاده صفاری هستم ، رتبه 155 منطقه 2 ، کنکور تجربی 1401 دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 

 بعد از طی کردن یک نیم سال نسبتا سخت ونفس گیر ، وارد نیم سال دوم سال پر فراز و نشیب کنکور می شویم ، نیم سالی که میتواند برای ما بسیار سرنوشت ساز باشد . 

من در ابتدای شروع این نیم سال ، مهم ترین تصمیمی که گرفتم این بود که اشتباهات نیم سال اولم را تکرار نکنم و سعی کنم از تجربیاتی که به دست آوردم استفاده کنم .

در برنامه ریزی این نیم سال سعی کردم باکس های جمع بندی رو در برنامه خودم جای بدهم ، طبیعتا مقدار ساعت مطالعه ام رو هم افزایش دادم ولی سعی کردم در برنامه ام تفریح هم داشته باشم چون هنوز مدت نسبتا زیادی تا آزمون کنکور وجود دارد و باید سعی کنیم تا لحظه آخر انرژی برای درس خوندن داشته باشیم .

در نیم سال اول در درس ریاضی چالش هایی داشتم که خداروشکر تونستم با عوض کردن استاد و پیدا کردن روش تدریسی که باب میلم بود این مشکل رو حل کنم .

در پایان نیم سال اول ، آزمونی تحت عنوان جمع بندی نیم سال اول داریم ، در این آزمون تونستم نتیجه خوبی کسب کنم و تا حدودی از نقاط ضعفم با خبر شدم که این کمک بسیاری به من کرد و باعث شد اشتباهاتی که در نیم سال اول تحصیلی داشتم رو تکرار نکنم .

در نیم سال دوم میتونم بگم روش خواندن درس ریاضی رو عوض کردم و سعی کردم بیش تر از اینکه به تعداد تست توجه داشته باشم به میزان یادگیری از هر تست توجه کردم ، به این صورت که سعی میکردم تمامی نکاتی که در تست ذکر شده رو یاد بگیرم و این خیلی به من کمک کرد . منبع آموزشی هم که برای این درس استفاده میکردم رو تغیر دادم چون برای من مناسب نبود و نمیتونستم ارتباط خوبی با این منبع برقرار کنم .

در پایان هم میتونم بگم نیم سال دوم نسبت به نیم سال اول میتونه برای بعضی ها خیلی دشوارتر از نیم سال اول باشه چون انرژی کم تری دارن ، کسانی میتونند تا پایان این رقابت به خوبی پیش بروند که همه نکاتی که لازم هست رو رعایت کنند و تفریح و  استراحت به میزان کافی داشته باشند و این رو بدونند که هرچقدر به پایان مسیر نزدیک تر میشویم ، زمان خیلی اهمیت بیش تری پیدا میکند .


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو شایان حسن زاده صفاری به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه


Menu