مدیریت زمان در جلسه آزمون با شایان رادمهر، رتبه 43 تجربی

صحبت‌های رتبه 43 تجربی، شایان رادمهر در مورد نحوه مدیریت زمان در جلسه آزمون

مدیریت زمان در جلسه آزمون با شایان رادمهر، رتبه 43 تجربی

صحبت های رتبه 43 تجربی، شایان رادمهر در مورد نحوه مدیریت زمان در جلسه آزمون:

مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین ارکان آزمون‌های قلمچی و همچنین کنکور برای من بود. من از تکنیک‌هایی که کانون در مجلات نوشته بود یا در سایت آپلود شده بود، برای خودم تکنیک‌های شخصی سازی شده ابداع می‌کردم. ابتدا توضیحات مثالات قلمچی و رتبه‌های برتر را به خوبی مطالعه می‌کردم و از مزیت‌های آن‌ها باخبر می‌شدم. سپس این تکنیک‌ها را با اندکی تغییر در آزمون‌ها پیاده می‌کردم. 

تکنیک اول، زمان‌های نقصانی بود که من با توجه به نقاط قوت و. ضعف خودم، کمی زمان‌ها را تغییر می‌دادم. برا مثال، زمان پیشنهادی قلمچی برای درس دین و زندگی 15 دقیقه بود ولی من آن را در 12 دقیقه تمام می‌کردم و در انتهای آزمون، به سراغ سوالات نزده می‌رفتم و ابتدا با سوالات ضربدر دار شروع می‌کردم و اگر وقتی باقی می‌ماند بر روی سوالاتی که کنار آن‌ها علامت منفی زده بودم نیز فکر می‌کردم. 

در جلسه آزمون سعی می‌کردم اگر سوالی را حل کردم ولی در آخر به دلیل اشتباه جزئی به جواب نرسیدم، آن سوال را رد کنم و در آخر با استراتژی بازگشت آن‌ها را حل کنم. در جلسه کنکور هم حدود 10 دقیقه وقت در درس‌های عمومی داشتم که به متن زبان و سوالات قرابت فارسی اختصاص دادم. در درس‌های اختصاصی نیز 20 دقیقه در آخر داشتم که به ریاضی و شیمی اختصاص دادم. 

Menu