صحبت های رتبه 13 تجربی، نازنین حبیبی در مورد نحوه مدیریت زمان در جلسه آزمون:
من در جلسه کنکور مطابق زمان های نقصانی عمل کردم و دروس عمومی را در ۱۵ دقیقه جواب دادم و ۱۵ دقیقه باقیمانده آخر را به درس ادبیات دادم. ولی این موضوع برای هر کسی متفاوت است. ممکن است ادبیات یک نفر بسیار خوب باشد و در عربی ضعف داشته باشد پس باید آن ۱۵ دقیقه را صرف عربی کند.
در دروس اختصاصی، کمتر از وقت تعیین شده برای دروس ریاضی و فیزیک وقت گذاشتم و وقت باقیمانده را روی دروس زیست و شیمی (مخصوصاً شیمی) صرف کردم و در آخرین لحظات، سراغ زمین شناسی رفتم و چند سوال پاسخ دادم و وقت زیادی روی آن نگذاشتم. باز این هم بستگی به خود دانش آموز دارد. ممکن است در درس فیزیک ضعیف باشد و وقت باقیمانده را به این درس بدهد.
در کل، مدیریت زمان به خود دانش آموز و تسلط او روی دروس و تکنیکهایی که تا به حال در آزمونهایش به کار گرفته بستگی دارد ولی بهتر است حتماً از تکنیک زمان های نقصانی و استراتژی بازگشت استفاده شود.