شقایق بناوند، رتبهی 2 تجربی منطقهی 3 کنکور96 از یاسوج:
به نظر من 50 درصد نتیجهی آزمون به مطالعهی قبل از آن مربوط است و نیم دیگر آن به مدیریت جلسهی آزمون وابسته است. برخی نیمهی اول را خیلی خوب انجام میدهند اما در جلسهی آزمون نتیجهی دلخواه را نمیگیرند. کسی که خودنگاری داشته باشد تکلیف او در جلسهی آزمون روشن است. معلوم است که برای هر درس چهقدر باید زمان بگذارد و چه انتظاری از خود داشته باشد. (سرای دانش، شمارهی 1)
صابر دینپژوه، رتبهی 1 ریاضی کشور کنکور 96 از تبریز:
مبحثی بودن برنامهی راهبردی خیلی کمک میکرد. به دلیل هماهنگی با برنامهی راهبردی چند دور کتابها را مرور کردم و این موضوع به من احساس قدرت میداد. (سرای دانش، شمارهی 2)
رضا سالارکیا، رتبهی 7 تجربی کشور کنکور 96 از شیراز:
من دو نوع برنامه داشتم؛ یکی برنامهی مدرسه و دیگری برنامهی کانون. البته سعی میکردم هر دو را همزمان پیش ببرم. از تابستان که برنامهی مدرسه شروع شد درسهای ابتدایی را خوب خواندم و در آزمونهای نیمسال اول فقط نیاز به مرور داشتم و درعوض روی فصلهای مهم هر درس تمرکز میکردم. (سرای دانش، شمارهی3)