آن‌ها چگونه پیشرفت کردند؟ (3)

بعد از آزمون 7 فروردین پیامکی به دانش‌آموزانی که در یک درس خاص پیشرفت داشتند، ارسال شد و از آن‌ها خواسته شد که دلیل پیشرفت خود را بگویند. بسیاری از آن‌ها از منابع مطالعاتی به عنوان یکی از دلایل مهم پی

آن‌ها چگونه پیشرفت کردند؟ (3)

بعد از آزمون 7 فروردین پیامکی به دانش‌آموزانی که در یک درس خاص پیشرفت داشتند، ارسال شد و از آن‌ها خواسته شد که دلیل پیشرفت خود را بگویند. بسیاری از آن‌ها از منابع مطالعاتی به عنوان یکی از دلایل مهم پیشرفت خود یاد کردند.

در ادامه توضیحات آن‌ها را در این خصوص مطالعه خواهید کرد.


شقایق رمضان‌زاده، چهارم تجربی از مشهد

دلیل استفاده‌ی من از کتاب آبی در درس زبان انگلیسی، پیشنهاد پشتیبانم در جلسه‌ی آزمون بود که ایشان به طور کامل این کتاب را برای من توضیح دادند. من در کل برای کنکور با برنامه‌ی آزمون درس می‌خوانم و برای آزمون 7 فروردین بر روی درس زبان انگلیسی تمرکز بیش‌تری کردم. این کتاب دارای تمام سؤالات کنکور سراسری است. هم‌چنین گرامرهای درسی را به طور کامل توضیح داده است و شامل تمام نکات کتاب درسی به صورت جمع‌بندی‌شده است.

من در طول این مدت، روزانه یک ساعت به خواندن لغات زبان اختصاص می‌دادم و بعد گرامرها را مطالعه و مرور می‌کردم و در مدت حداقل نیم‌ساعت 20 تست کار می‌کردم.

برنامه‌ریزی ویژه‌ و تأکید من در درس زبان به این دلیل بود که این درس نقطه‌ی ضعف من بود و استفاده‌ی مکرر و مداوم از کتاب آبی سبب شد بتوانم در آزمون‌ها از درصد 20 به 63 درصد رشد داشته باشم.

هدف‌گذاری کرده‌ام که در آزمون بعدی از هر 10 سؤال به 7 سؤال پاسخ صحیح بدهم.

Menu