تداوم حضور، حس خوب بودن (12)

بخش تقدیر از دانش‌آموزان موفقی که علی‌رغم محدودیت‌های جسمی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده بودند، بسیار آموزنده و درخور تأمل بود.

تداوم حضور، حس خوب بودن (12)

گفت‌وگو با پدر احسان و عرفان طاهری‌فرد در حاشیه‌ی جشن نخبگان

احساس خود را از حضور در جشن نخبگان بیان کنید.

به عنوان یک پدر از این‌که هر دو فرزندم را در این جشن می‌بینم بسیار خوشحالم. هم‌چنین از این‌که این جشن امکان آشنایی بیش‌تر رتبه‌های برتر کنکور را فراهم کرده، احساس غرور می‌کنم. دوست دارم در صورت امکان شرایطی فراهم شود تا این بچه‌ها، پس از قبولی در دانشگاه نیز با هم در ارتباط باشند تا بتوانند تجربیات و آموخته‌های خود را به یکدیگر منتقل کنند؛ زیرا سود این هم‌افزایی و با هم بودن، هم برای خود بچه‌ها و هم برای کشور است.

کدام بخش از جشن نخبگان برای شما دلنشین‌تر بود؟

همه‌ی قسمت‌های این گردهمایی عالی بود، اما بخش تقدیر از دانش‌آموزان موفقی که علی‌رغم محدودیت‌های جسمی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده بودند، بسیار آموزنده و درخور تأمل بود. این حس تلاش و از پای ننشتن در این دانش‌آموزان، با توجه به محدودیت‌های جسمی، حس تحسین همگان را برانگیخت.

نظر شما راجع به نتایج چشمگیر دانش‌آموزان استان فارس چیست؟

استان فارس به عنوان پایتخت فرهنگی ایران شایسته‌ی این چنین موفقیتی بوده و هست. از این‌که امسال دانش‌آموزان استان فارس به نسبت سال‌های قبل نتایج بهتری را درخور شأن و تلاش‌شان کسب کردند بسیار خرسندم و امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد.

شما چه پیامی برای والدین دارید؟

با توجه به این‌که فرزندانمان بزرگ‌ترین ثروت‌هایی هستند که خداوند به ما ارزانی داشته است، باید در جهت رشد و پیشرفتشان تلاش کنیم و این سرمایه‌ها را به عنوان یک ثروت حفظ کنیم. قطعا هر کس استعداد خاص خود را دارد. ما به عنوان والدین، باید با شناخت این استعدادها، بستر و زمینه را برای رشد آن‌ها فراهم کنیم، آرامش لازم را در خانه ایجاد کنیم و از اساتید برجسته در زمینه‌های مختلف طلب همکاری کنیم. استعدادهای مملکت باید توسط ما والدین دلسوز، حفظ شوند.

Menu