تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 8 تجربی منطقه‌2

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است.

تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 8 تجربی منطقه‌2

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است. در این گزارش نظر امیرحسین مرتضایی، رتبه‌ی 8 تجربی منطقه‌ی 2 را مطالعه می‌کنید.


نظر شما در مورد آزمون آخر کانون چه بود؟ چه دستاوردی داشتید؟

من در سه آزمون جامع روند نزولی داشتم. در درس ادبیات و عربی افت داشتم و باعث شد روی این دو درس بیش‌تر تمرکز کنم. من هیچ وقت به فکرم نرسید که در این آزمون‌ها غیبت کنم.


از اثر آزمون آخر در تصمیم‌گیری و مدیریت آزمون و پس از آن بگویید.

من چون ادبیات را خوب نمی‌زدم برای دوران جمع‌بندی آمادگی این موضوع را داشتم و هدف‌گذاری کرده بودم که به تعداد مشخصی جواب بدهم؛ اما در عربی غافلگیر شدم و نتوانستم زمان‌های نقصانی را در مورد آن اجرا کنم؛ بنابراین باعث شد در آزمون‌های دیگر حواسم به این موضوع باشد. در کنکور هم در درس ریاضی همین کار را کردم و بعد از پاسخ به 15 سؤال از آن گذشتم و به سراغ درس دیگری رفتم تا بتوانم با آرامش دوباره به درس‌ ریاضی برگردم. بعد از آزمون سؤالات را با شایان تصحیح کردیم و بعد از آن تصمیم گرفتم روی ادبیات بیش‌تر کار کنم و عربی زنگ هشداری بود که به آن توجه داشته باشم.


Menu