تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 6 انسانی منطقه‌3

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است.

تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 6 انسانی منطقه‌3

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است. در این گزارش نظر مجتبی جعفری مسلم، رتبه‌ی 6 انسانی منطقه‌ی 3 را مطالعه می‌کنید.


نظر شما در مورد آزمون آخر کانون چه بود؟ چه دستاوردی داشتید؟

به نظر من ماحصل آزمون‌های کانون، آزمون‌های جامع آن است که بهترین آزمون‌ها به حساب می‌آید. من به خودم اطمینان داشتم که رتبه‌ی خوبی می‌آورم و دلیلی وجود نداشت که شرکت نکنم. من در آزمون آخر نسبت به آزمون‌های دیگر نتیجه‌ی خوبی نیاوردم اما با صحبت‌های پدر و مادر و مشاورم توانستم روحیه‌ام را حفظ کنم.


از اثر آزمون آخر در تصمیم‌گیری و مدیریت آزمون و پس از آن بگویید.

شرایط آزمون‌های جامع با بقیه‌ی آزمون‌ها فرق دارد. چون نزدیک به کنکور است نگرانی هم بیش‌تر می‌شود، به طوری که برخی ممکن است در آن‌ها شرکت نکنند. من از همان اول در مدیریت زمان در آزمون‌ها مشکل داشتم و وقت کم می‌آوردم. در آزمون‌های سه روز یک‌بار خیلی روی مهارت مدیریت زمان و زمان‌های نقصانی تمرین کردم. سرعتم را در درس‌های عمومی بالا بردم و قبول کردم که باید از بعضی سؤالات بگذرم. با این تمرین توانستم در آزمون‌های جامع بهتر عمل کنم.


Menu