تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 6 تجربی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است.

تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 6 تجربی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است. در این گزارش نظر فاطمه فاضلی‌فرد، رتبه‌ی 6 تجربی کشور را مطالعه می‌کنید.


نظر شما در مورد آزمون آخر کانون چه بود؟ چه دستاوردی داشتید؟

من در آزمون آخر رتبه‌ام 52 شد و نسبت به آزمون قبل افت داشتم. من در سه آزمون جامع درصدهای عمومی‌هایم پایین آمده بود ولی درس زیست سیر صعودی داشت. دین و زندگی را خیلی خوب پاسخ ندادم و باعث شد هفته‌ی آخر برای آن وقت بگذارم. هیجان آزمون آخر باعث شده بود در درس فیزیک سرعتم پایین بیاید. من هیچ وقت برای شرکت در آزمون‌های جامع دچار تردید نشدم.


از اثر آزمون آخر در تصمیم‌گیری و مدیریت آزمون و پس از آن بگویید.

اولین آزمون جامع سخت بود و چون اولین آزمونی بود که کاملاً شرایط کنکور را داشت هم از نظر مدیریت زمان و هم از نظر مدیریت فکر سر جلسه‌ی آزمون غافلگیر شدم و آزمون اول را خوب ندادم ولی آزمون بعدی رشد داشتم. آزمون آخر البته مجدداً افت داشتم ولی با توجه به نتیجه‌ای که در آزمون آخر به دست آوردم برای هفته‌ی آخر برنامه‌ریزی کردم و دین و زندگی و زیست را مرور کردم. بعد از آزمون آخر می‌دانستم که دو راه بیش‌تر ندارم: یکی این بود که به نتیجه‌ی نامطلوب آزمون آخر فکر کنم و انتظار نتیجه‌ی بدتری در کنکور داشته باشم یا امیدوار باشم و در هفته‌ی آخر جبران کنم. راه دوم را انتخاب کردم و سعی کردم هفته‌ی آخر را با آرامش سپری کنم.



Menu