تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 4 تجربی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است.

تأثیر شگفت‌انگیز آزمون‌های آخر از زبان رتبه‌ی 4 تجربی کشور

آزمون‌های جامع کانون به عنوان آخرین آزمون‌های قبل از کنکور، اهمیت کلیدی دارد. بررسی تأثیرات مثبت این آزمون بر کنکور رتبه‌های برتر کنکور، موضوع گفت‌وگوی ما با 12 رتبه‌ی یک‌رقمی کنکور است. در این گزارش نظر مهسا دولتشاهی، رتبه‌ی 4 تجربی کشور را مطالعه می‌کنید.


نظر شما در مورد آزمون آخر کانون چه بود؟ چه دستاوردی داشتید؟

من در آزمون جامع آخر، رتبه‌ی 7 شدم. من در چند آزمون قبل به سؤالات زیست آن‌طور که شایسته بود پاسخ نداده بودم اما در آزمون آخر نتیجه‌ی خوبی گرفتم و 90 درصد زدم. تنها نگرانی‌‌ای که آزمون آخر در من ایجاد کرد عربی بود که به آن خوب پاسخ ندادم؛ چون همیشه عربی را خوب جواب می‌دادم اما آزمون‌ آخر درصد خوبی نداشتم و کمی نگرانم کرد و باعث شد هفته‌ی آخر به درس عربی توجه بیش‌تری داشته باشم.


از اثر آزمون آخر در تصمیم‌گیری و مدیریت آزمون و پس از آن بگویید.

من در آزمون آخر عمومی‌ها را خوب ندادم و دلیل آن کمبود وقت بود و به نظرم سرعتم کم شده بود. در مورد ریاضی هم بیش از معمول وقت گذاشتم و باعث شد فرمول‌های ریاضی و اشتباهات آزمون‌های گذشته را مرور کنم و سرعتم را در پاسخ‌گویی بالا ببرم. من تا لحظه‌ی آخر در مورد زیست نگرانی داشتم. در آزمون اول جمع‌بندی درصد پایینی آوردم و باعث شد هفته‌ی آخر به مرور نکات زیست بپردازم.



Menu