آغاز سال تحصیلی و اهمیت برنامه‌ی راهبردی

این برنامه با پوشش تمام مطالب کتاب طبق برنامه‌ی آموزشی مدارس این امکان را به شما می‌دهد که حجم مطالب را با زمان خود هماهنگ کرده و به مطالعه‌ بپردازید.

آغاز سال تحصیلی و اهمیت برنامه‌ی راهبردی

- در ابتدای سال تحصیلی با استفاده از برنامه‌ی راهبردی برای خود آرامش ایجاد کنید. برنامه‌ریزی گامی مهم و اساسی در روند مطالعه‌ی صحیح برای هر دانش‌آموز است. فکر می‌کنید بهترین برنامه‌ریزی چه برنامه‌ای است؟

پیشنهاد من به شما دوستانی که علاوه بر مطالعه‌ی روزانه به فکر برنامه‌ی بلندمدت هستید این است که در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس، برنامه‌ی راهبردی کانون را برای طول سال مشخص کنید و با آرامش در کنار استفاده از برنامه‌ی راهبردی که همگام با برنامه‌ی آموزش و پرورش است از درس خواندن و شرکت در آزمون‌ها در فصل مدارس لذت ببرید.

از مزیت‌های مطالعه طبق برنامه‌ی راهبردی در فصل مدارس این است:

1. این برنامه با پوشش تمام مطالب کتاب طبق برنامه‌ی آموزشی مدارس این امکان را به شما می‌دهد که حجم مطالب را با زمان خود هماهنگ کرده و به مطالعه‌ بپردازید.

2. مطالعه طبق این برنامه علاوه بر داشتن هدفی مشخص در طول سال، به شما کمک می‌کند تعادل تراز و درصد خود را در آزمون‌ها حفظ کنید.

3. تمام درس‌ها در این برنامه گنجانده شده‌اند و می‌توانید روزانه ولی پیوسته هر درس را طبق زمانی که در اختیار دارید مطالعه کنید.

4. خیالتان از کامل بودن این برنامه راحت است و با مطالعه‌ی بخش به بخش آن موفق می‌شوید کتاب درسی را به موقع به اتمام برسانید.

5. تعادل در مطالعه را تجربه می‌کنید.

6. اطمینان دارید که مطالب چندین بار در برنامه‌ی راهبردی تکرار می‌شوند و شما امکان جبران زمان‌های ازدست‌رفته را دارید.

دوستان خوبم! بیایید در این سال تحصیلی دوستی با برنامه‌ی راهبردی را تجربه کنید و به خود قول بدهید که از ابتدای سال با برنامه پیش بروید تا روز به روز شاهد افزایش انگیزه در مطالعه و خودباوری در تمام زمینه‌ها باشید.

Menu