کتاب اشتباهات متداول پنجم دبستان را بشناسید

کتاب اشتباهات متداول شامل سؤالات دام‌دار آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش همراه با پاسخ تشریحی، نکات آموزشی مثبت، هشدارهای آموزشی و تحلیل علمی هر سؤال بر اساس نتایج آماری است.

کتاب اشتباهات متداول پنجم دبستان را بشناسید

کتاب اشتباهات متداول شامل سؤالات دام‌دار آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش همراه با پاسخ تشریحی، نکات آموزشی مثبت، هشدارهای آموزشی و تحلیل علمی هر سؤال بر اساس نتایج آماری است.

کتاب اشتباهات متداول پنجم دبستان در سه درس ریاضی، علوم، بخوانیم و بنویسیم و فارسی تدوین و جمع‌آوری شده است. برای رسیدن به یک آزمون موفق باید به تعداد پاسخ‌های درست و کاهش پاسخ‌های غلط توجه داشته باشید. دلیل عمده‌ی تألیف این کتاب ارتقای تعداد پاسخ‌های درست شماست.

منطق کتاب اشتباهات متداول: این کتاب بر اساس اشتباهات متداول دانش‌آموزان در طی آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش در سال‌های تحصیلی گذشته تدوین شده است. مبنای گزینش سؤال‌های هر درس، انتخاب گزینه‌ی نادرست در هر سؤال توسط بیش از 11 درصد دانش‌آموزان از جامعه‌ی چندین هزار نفری آزمون‌دهندگان است. تفکیک سؤال‌ها از پاسخ‌های کتاب بدین منظور است که در ابتدای امر دانش‌آموزان خود را در برخورد با این سؤال‌ها مورد سنجش قرار دهند. این کتاب کمک می‌کند تا دانش‌آموزان پس از مطالعه‌ی کتاب درسی سؤال‌های مرتبط را پاسخ دهند و سؤالات دام‌داری را که برای‌شان مسئله‌ساز بوده بیابند و بیش‌تر روی آن‌ها تمرکز کنند. سپس با خواندن نکات مهم آموزشی، پاسخ صحیح و تشریح دام آموزشی سؤال در درس خواندن موفق‌تر عمل کنند.

ویژگی‌های این کتاب:

- سؤالات دام‌دار به ترتیب مباحث درسی (که به دانش‌آموزان در هوشمندانه پاسخ دادن در آزمون‌های کانون کمک می‌کند.)

- نکات آموزشی، هشدارهای آموزشی (خلاصه‌ای از درس همراه با نکات آموزشی که دانش‌آموزان را از این امکان برخوردار می‌کند که درس خواندن را مفهومی‌تر انجام دهند.)

- نوع اشتباهات دانش‌آموزان در هر سؤال (انواع اشتباهات دیگران را می‌شناسید و خودتان را در مقابل چنین اشتباهاتی ایمن می‌کنید.)

- تنظیم سؤال‌ها بر اساس سطح دشواری (این کار به دانش‌آموز کمک می‌کند با شروع خواندن سؤالات ساده ذهن را آماده‌ی سؤالات پیچیده کند و سؤالات ساده از مشکل را شناسایی کند.)

- پاسخ تشریح کامل همراه با توضیحی که در فهم سؤال دانش‌آموز را یاری می‌کند.

- درصد پاسخ‌گویی دانش‌آموزان به سؤالات دام‌دار (برای ارزیابی دانش‌آموز در میان جامعه‌ی آماری وسیع در پاسخ به سؤالات مشکل و مفهومی)

Menu