گفتگو ستایش صمصامی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی: ستایش صمصامی مقطع و رشته: دوازدهم تجربی میانگین تراز: 5900 سال‌های حضور در کانون: 2 سال( یازدهم/ دوازدهم) تعداد کل آزمون‌ها: حدود 40 ازمون

گفتگو ستایش صمصامی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی: ستایش صمصامی 

پایه: دوازدهم تجربی 

شهر و استان: تهران

میانگین تراز: ۵۹۰۰

سال‌های حضور در کانون: ۲ سال( یازدهم/ دوازدهم)

تعداد کل آزمون‌ها: حدود ۴۰ ازمون 


مصاحبه گر: زهرا رفيق شيرزن

 

  1. در زمان نوروز ازچه کتابهایی استفاده میکنید؟

در زمان نوروز از کتاب تست های مختلف و از کتاب های سه سطحی برای درس ریاضی و فیزیک استفاده می‌کنم.

 

  1. میانگین ساعت مطالعه ات در نوروز چقدر است ؟

میانگین ساعت مطالعه بین حدود ۱۱ الی ۱۲ ساعت می‌باشد.

 

  1. آیا در نوروز زمانی را به استراحت  اختصاص میدهی ؟ 

بله بعد از اردو زمانی را به استراحت استراحت اختصاص میدهم. اما کاملا سعی می کنم که از فضای پانسیون مطالعاتی کانون نهایت استفاده بکنم و ساعت مطالعه ام به ۹ ساعت برسانم.

 

  1. منابع مطالعاتی برای دوران جمع بندی را بفرمایید؟ 

از مجموعه کتاب های زرد برای دوران جمع بندی خیلی خوب استفاده کردم و نکته ی مثبتی که داشت این بود که مجموعه سوالات کنکور مجدد هم در کتاب لحاظ شده بود و سبب آشنایی کامل با تمامی نمونه سوالات شد

 

  1. در ازمون های کانون پیوستگی داشتید؟ سبب خستگی شما نشد؟ 

شرکت در آزمون های کانون بصورت پیوسته سبب افزایش انگیزه من برای افزایش تراز بود و اگر آزمونی شرکت نمی کردم سبب مرور روند ترازیم می‌شد به همین جهت سعی می کردم همیشه در ازمون ها بصورت مستمر شرکت کنم.

 

برنامه راهبردی را برای دوران جمع بندی چگونه شخصی سازی کردید؟

برنامه درسی من را مشاور شخصی با توجه به سطح درسی و مطالب خوانده شده و باقی مانده شخصی سازه کرده بودند تا در این ایام مطالعه کنم.

 

  1. برنامه ی شما برای جمع بندی در دوران نوروز چگونه است؟ 

در حال حاضر بیشتر تمرکز خودم رو برای دروس پایه گذاشتم به دلیل اینکه بسیاری از مطالب مثل درس شیمی  برای پایه دوازدهم به صورتی ترکیبی استفاده می‌شود و نیازمند پایه قوی است.

 

  1. اینکه شما در اردوی نوروزی امسال شرکت کرده اید ، نشان دهنده ی جدیت شما برای مطالعه و جمع بندی در نوروز است . دلیل انتخاب خود را بفرمایید 

به دلیل اینکه تمرکز بیشتری در درس به دور از حواشی داشته باشم. پدر مادر هم همراهی لازم را انجام دادند.


نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ 

نقاط قوت من درس زیست است که با استفاده از کناب زیست تصویری و زیست موضوعی و همچنین با مطالعه ی فراوان و نکته برداری و خلاصه نویسی زیاد توانستم این درس به نقطه قوت خودم تبدیل کنم.

 

تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ 

بعد از ازمون با توجه به پاسخنامه تشریحی ازمون سوالاتی که غلط پاسخ دادم و از نوع غلط هایی که نقص یادگیری بوده یادداشت میکنم در کتاب خوداموز و همچنین سوالاتی که پاسخ ندادم و بلد نبودم و حائز نکات ارزشمندی هم بودند را در کناب خوداموز یادداشت میکنم که در روزهای قبل از ازمون های جمع بندی بتوانم از خوداموز که مجموعه ای از مشکلات شخصی خودم هست استفاده کنم.

 

دفتر برنامه ریزی دارید؟

با کمک دفتر برنامه ریزی می‌توانم به خوبی بر روی کیفیت و کمیت ساعت مطالعه ام کنترل داشته باشم و اگر بر روی درسی از روی عدم دوست داشتن یا ضعف تمرکز نداشته باشم با پر کردن دفتربرنامه ریزی به آدم درس هم توجه میکردم.

Menu