دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- لیلا مصطفائی دانشمند

دستاورد‌های من در تابستان منتهی به کنکور- لیلا مصطفائی دانشمند کانون فرهنگی آموزش قلم چی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- لیلا مصطفائی دانشمند

لیلا مصطفائی‌دانشمند هستم.  رتبه73 کنکورانسانی 1400 از تبریز و در رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران تحصیل می‌کنم. 


دوران کنکور من به شکل جدی از تابستان شروع شد. قبل از آن ساعات مطالعه کمتری داشتم که در تابستان سعی کردم به حد بالایی برسانم. یکی از تکنیک‌های مهم در این راه این بود که انتظار معجزه نداشتم! خودم هم می‌دانستم که یک شبه نمی‌توانم افزایش ساعت مطالعه داشته باشم، بلکه در این راه باید پله پله جلو روم. یعنی ابتدا هدف نهایی خود را تعیین کردم (مثلا ۷ ساعت مطالعه مفید در روز) و سپس هر روز یا دو روز یکبار نیم ساعت به ساعات مطالعه روز قبل اضافه می‌کردم که کم کم و با صبر و پشتکار به ساعت مطالعه مفیدی برای سطح خودم‌ رسیدم. البته در کنار افزایش ساعات مطالعه، افزایش کیفیت مطالعه نیز بسیار اهمیت دارد. سعی می‌کردم حین مطالعه دروس موبایل خود را از خود دور نگه دارم‌تا تمامی تمرکز و توجهم معطوف به مطالعه باشد. همچنین فضای نسبتا آرامی را در خانه برای خود آماده می‌کردم. از خوراکی‌های مقوی استفاده می‌کردم تا انرژی کافی برای مطالعه داشته باشم. 

یکی از کارهای مهمی که در تابستان انجام دادم این بود که تلاش کردم ساعات خواب و بیداری خود را تنظیم کنم. به بهانه اینکه تابستان بود و کلاس مدرسه نداشتم شب‌ها دیر نخوابیدم و یا صبح‌ها دیر بیدار نشدم. و همین تنظیم ساعات خواب در کیفیت و ساعات مطالعه‌ام تاثیر گذاشت.

در تابستان فرصت کافی برای یادگیری یکسری از تکنیک‌ها مثل شیوه مطالعه دروس یا تکنیک‌های تست‌زنی را داشتم. بنابراین با مراجعه به سایت‌های مختلف و حتی استفاده از سایت کانون قلمچی و خواندن مقالات و مطالب رتبه‌های برتر سال‌های گذاشته، این کار را انجام دادم و اطلاعات مفید و جامعی برای ادامه راه خود کسب کردم.

یکی از دستاوردهای دیگر دوران تابستان برای من، مرور پایه بود. من در تابستان به طور کلی پایه دهم و یازدهم را مرور و جمع‌بندی کردم. برای دروسی که نیاز داشتم، خلاصه‌نویسی کردم. یکسری از مباحثی که در طول دوران مدرسه در آنها مشکل داشتم و به خوبی متوجه نشده بودم را یاد گرفتم و سعی کردم نقاط قوت خود را در مباحث و دروس مختلف با مرور و تست‌زنی کافی، افزایش دهم‌ و نقاط ضعف خود را در حد توان برطرف کنم. همچنین حین تست‌زنی و مرور دروس، تست‌های نکته‌دار و تست‌هایی که در آنها مشکل داشتم و برایم دشوار بودند را علامت‌گذاری می‌کردم تا در مرور‌ها و دوره‌های بعدی بیشتر به آنها توجه کنم.

من در طول تابستان توانستم در کنار تفریح‌ها و استراحت‌های کافی و مناسب، دروس را نیز مرور و جمع‌‌بندی کنم و برای کنکور آماده شده و نتیجه دلخواهم‌ را بدست آورم.


دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- محمدرضا مصاحب

دستاوردهای من در تابستان سال کنکور- متین قنبرزاده

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- علی جابری

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- آیدا علی بخشی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- زهرا نوروزی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- محمد مهدی کربلایی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- سارا حمزه

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- فرزین رستمی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- عبدالله احمدی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- یاسمن فتحی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- مائده حسنی



دانش آموزان عزیز، برای رزرو  لیلا مصطفائی دانشمند به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- لیلا مصطفائی دانشمند


Menu