محمدحسین جعفرزاده : فقط با استمرار، برنامه راهبردی کارایی دارد

محمدحسین جعفرزاده رتبه برتر کنکور انسانی و پشتیبان ویژه کانون : بدون استمرار ، برنامه راهبردی کارایی ندارد

محمدحسین جعفرزاده : فقط با استمرار، برنامه راهبردی کارایی دارد

سلام

 من محمد حسین جعفرزاده هستم ، 

رتبه 75منطقه2 کنکور انسانی 1400 

و دانشجوی رشته  حقوق  شهید بهشتی تهران 


در حقیقت آزمون های آزمایشی فراوانی وجود دارد که دانش ازموزان می توانند شرکت کنند ولی  منبعی   که من از آن استفاده می کردم و نتیجه گرفتم  ، آزمون   های کانون قلم چی بود . به دو دلیل من آزمون های کانون را انتخاب کردم 1- سطح سوالات 2- برنامه راهبردی کانون.  سطح سوالات کانون واقعا در کیفیت بالایی برگزار می شد و رقابت هم بسیار بالا بود. 

در خصوص برنامه راهبردی کانون هم واقعا ، بودجه بندی اش کاملا استندارد و مناسب بود و می شد در طول دو هفته چندین بار مطالب را مرور کرد . بودجه بندی انسانی به دلیل حجم کتاب هایی که وجود دارد واقعا زیاد است و اگر خوب برنامه ریزی نشود باعث دلسردی و ناامیدی دانش آموز می شود ، ولی من می توانستم خیلی خوب با برنامه راهبردی ارتباط برقرار کنم و هرگز احساس خستگی یا سنگین بودن برنامه نمی کردم . در ضمن لازم نبود برنامه ریزی جداگانه ای   داشته باشم و طبق برنامه راهبردی پیش می رفتم و از این جهت نگرانی نداشتم. 

در کنار این مسائل ولی  به نظرم استمرار در اجرای برنامه راهبردی اهمیت دو چندانی دارد به این دلیل که   اگرادامه اش ندهیم  ، کارایی چندانی نخواهد داشت و این مسئله برای خودم چندین بار رخ داد و ضربه خوردم. در کنار این موارد ، اهمیت آزمون و تحلیل آن است. با تحلیل آزمون نقاط ضعف و قوت ام را مشخص و سعی در نوت برداری داشتم. در حقیقت با تحلیل آزمون به شرط استمرار آن،   می تونستم بار دیگر سوالات را تحلیل کنم و مسائل و جوانبی وجود داشت که من مثلا در خود امتحان به آنها توجهی نداشتم  و لی باتحلیل آزمون قوه استدلال و تحلیل خودم را تقویت می کردم .

همچنین بعضی اوقات من برای سوالاتی راه حل های طولانی را  می رفتم و اطلاعی نداشتم که دراین زمینه نکات تستی وجود دارد و با زمان  کمتر  ودقت بیشتر به جواب  می توانم برسم ولی بادیدن جواب ها راه حل های جدیدتر یاد می گرفتم . 

در خصوص تحلیل ازمون من نکته های سوالاتی که جوابشان را نمی دانستم یا حتی سوالاتی که درست زده بودم را می نوشتم ، درکنارش نکته هایی که در خود سوال هم وجود داشت و به رسیدن جواب درست کمکم می کرد با رنگ دیگه ای یاداشت می کردم. بعد از آن وقتی میخواستم در هفته بعد درس بخوانم ابتدا هر تایم  حدود یک ربع تا نیم ساعت مطالب تحلیل آزمون هر درس را مرور می کردم.



دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

 

Menu