یک نکته برجسته از گفت‌وگوهای رتبه‌های برتر(4)

بهترین آموزه‌ی کانون برنامه‌ی راهبردی است. من بین آموزه‌های کانون برنامه‌ی راهبردی را بیش‌تر قبول دارم.

یک نکته برجسته از گفت‌وگوهای رتبه‌های برتر(4)
  • مرتضی علیخانی، رتبه‌ی 5 ریاضی، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 317

بهترین آموزه‌ی کانون برنامه‌ی ‌راهبردی است. من بین آموزه‌های کانون برنامه‌ی راهبردی را بیش‌تر قبول دارم؛ چون هم به برنامه‌ریزی دانش‌آموزان کمک می‌کند، هم به اجرای برنامه و هم به روش مطالعه‌ی دانش‌آموز سامان می‌دهد.

  • سینا دادگر، رتبه‌ی 7 تجربی منطقه‌ی 3، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 305

آزمون‌ها ابزاری برای حل مشکلات هستند. وقتی برای اولین بار در آزمون‌ها شرکت کردم واقعاً شناختی از سؤالات نداشتم و فکر می‌کردم چیزی شبیه به امتحانات مدرسه است. بعد از جلسه‌ از خودم راضی بودم اما وقتی نتیجه آمد تراز عمومی‌هایم پایین بود و تازه متوجه شدم چه نقص بزرگی در عملکردم وجود دارد. آن‌جا بود که کتاب درسی برایم مهم شد و فهمیدم هر چند تمام سؤالات از کتاب درسی می‌آید اما خواندن آن فن خاص خود را لازم دارد. بعد از آزمون دیدگاهم نسبت به کتاب درسی تغییر کرد و آزمون‌ها مرا پای کتاب درسی نشاند.

  • سهیل محمدی، رتبه‌ی 3 تجربی کشور، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 304

هر جدول، یک تفکر نهفته دارد. من همیشه دفتر برنامه‌ریزی را به دقت پر می‌کردم و حس می‌کردم که پشت هر جدولی از دفتر برنامه‌ریزی یک نوع تفکر وجود دارد و یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای کانونی برای موفقیت من بود.

Menu