یک نکته برجسته از گفت‌وگوهای رتبه‌های برتر(5)

جلسه‌ی کنکور برایم جلسه‌ای مانند آزمون‌های کانون بود. من آن‌قدر به آزمون‌ها عادت کرده بودم که در جلسه‌ی کنکور احساس می‌کردم در یکی از آزمون‌های کانون حضور دارم.

یک نکته برجسته از گفت‌وگوهای رتبه‌های برتر(5)
  • رضا علی‌محمدی، رتبه‌ی 1 تأسیسات، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 303

جلسه‌ی کنکور برایم جلسه‌ای مانند آزمون‌های کانون بود. من آن‌قدر به آزمون‌ها عادت کرده بودم که در جلسه‌ی کنکور احساس می‌کردم در یکی از آزمون‌های کانون حضور دارم. هیچ نگرانی‌ای نداشتم و همان نمره‌هایی را که در آزمون‌ها می‌آوردم در کنکور هم کسب کردم. آزمون‌ها نقش زیادی در موفقیت من داشت.

  • جواد ماهری، رتبه‌ی 7 ریاضی منطقه‌ی 2، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 303

کنکور برایم مثل بازی شطرنج بود. من باور داشتم که موفق می‌شوم و به حاشیه‌ها توجه نداشتم و در رسیدن به هدفم مصمم بودم. هرگاه در آزمون‌ها افت می‌کردم می‌دانستم که جبران خواهم کرد و درنهایت موفق خواهم شد. کنکور برایم مانند بازی شطرنج بود که نیاز داشتم مهره‌هایم را خوب بچینم. من اوایل طبق برنامه‌ پیش نمی‌رفتم اما اواخر خودم را با برنامه هماهنگ کردم.

  • زهرا اسماعیلی، رتبه‌ی 3 انسانی منطقه‌ی 3، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 303

تعادل مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آموزشی من بود. من در استراحت و درس خواندن تعادل را رعایت می‌کردم. در کل تعادل را در تمام زمینه‌ها مانند تشریحی یا تستی خواندن و اختصاصی یا عمومی خواندن رعایت می‌کردم. این ویژگی را در دو ماه آخر مانده به کنکور از دست دادم و باعث شد تراز عمومی‌هایم افت کند.

  • محمدامین روان‌بخش، رتبه‌ی 2 تجربی کشور، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 301

آزمون‌های کانون سه جنبه‌ی مهم و مؤثر دارند. هر سه جنبه‌ی برنامه‌ای بودن، سنجشی بودن و آموزشی بودن آن‌ها مهم است اما از همه مؤثرتر برنامه‌ای بودن آزمون‌ها بود. برنامه‌ی راهبردی به مطالعه‌ی من جهت داده بود و برنامه‌ریزی روزانه و هفتگی من طبق آن بود.

  • احمد باجلان، رتبه‌ی 1 ساخت و تولید، مجله‌ی آزمون شماره‌ی 286

برنامه‌ی راهبردی کامل و جامع است. برنامه‌ی راهبردی یکی از برنامه‌های جامع و کامل بود و اگر کسی به آن عمل کند می‌تواند درس‌هایش را دو و حتی سه بار مرور کند. اگر کسی در آزمون‌های کانون غیبت کند می‌تواند با ایستگاه‌های جبرانی که در برنامه‌ی راهبردی وجود دارد به برنامه‌ی آزمون‌ها برسد.

Menu