شقایق امامی، رتبهی 2 ریاضی از رشت
برای درسهای اختصاصی، همان روز و برای درسهای عمومی، با چند روز فاصله از مطالعهی آنها تست کار میکردم. بازیابی را با توجه به ماهیت هر درس انتخاب میکردم و شناخت خیلی خوبی از نقاط ضعف و قوتِم داشتم. (شقایق از سال نهم به کانون آمد و در 73 آزمون برنامهای شرکت کرد.)
ایمان کیانی، رتبهی 9 تجربی از تهران
در درسهای اختصاصی، بعد از مطالعهی مباحث، برنامهی منظم حل تستِ داشتم. مهمترین چیز در بازیابی، شناخت مواردی بود که کیفیت خوبی نداشت. همچنین در بازیابی به نکات جدیدی پی میبردم که در زمان مطالعهی مباحث متوجه نشده بودم. (ایمان از سال یازدهم به کانون آمد و در 13 آزمون برنامهای شرکت کرد.)
مبین عطاسید، رتبهی 1 زبان از گنبد
برای آمادگی در آزمون، هفتهی اول تست تمرین میکردم و باعث میشد میزان یادگیریام را ارزیابی کنم. هفتهی دوم، نکات جدید تستها را همراه با پاسخهای اشتباهی که در تستها داشتم، مرور میکردم. یادداشتکردن این نکات منبع مهمی برای مرور مطالب و اشتباهات پرتکرار شخصی بود. (مبین از سال یازدهم به کانون آمد و در 64 آزمون برنامهای شرکت کرد.)