سپیده پشتدار، رتبهی 8 تجربی
درس زیست را در کلاس، خوب گوش میکردم تا به دیدگاه کلی از آن مبحث برسم. بعد از اینکه به خانه برمیگشتم روزنامهوار میخواندم و در نهایت، روزی که در برنامه زیست داشتم، عمیق میخواندم و هر پاراگراف را تحلیل میکردم. اگر نکتهی مهمی به ذهنم میرسید، در گوشهی کتابم یادداشت میکردم و بعد از آن شروع به تستزدن میکردم. نمرهام در کنکور، 97 شد. در هفته بهطور میانگین، 24 ساعت زیست میخواندم. برای درس ریاضی هم در کلاس درس، توجه زیادی به حرفهای دبیر میکردم. درسنامهی کتاب آبی را میخواندم و اگر مبحثی را متوجه نمیشدم، از دبیر کمک میگرفتم. بعد از اینکه اطمینان پیدا میکردم که مباحث را بلدم، تست آموزشی و سپس تست زماندار تمرین میکردم. نمرهام در کنکور، 96 شد. (سپیده 6 سال کانونی بود و در 77 آزمون برنامهای شرکت کرد.)
شکیبا دانشور، رتبهی 10 تجربی
درس ریاضی نقطهقوتم بود و نمرهام در کنکور، 92 شد. برای این درس، ابتدا در کلاس درس بهدقت به تدریس دبیر گوش میدادم و همان روز، جزوه را در خانه مطالعه میکردم. بعد از کتاب سهسطحی کانون، تستهای زیادی حل میکردم. (شکیبا 9 سال کانونی بود و در 146 آزمون برنامهای شرکت کرد.)