مصاحبه با عرفان نمازیان نسب قهرمان پیوستگی دوازهم تجربی ازماهشهر

مصاحبه با قهرمان پیوستگی دوازهم تجربی ازماهشهر با حضور بیش از 2 سال در کانون قلم چی و تراز 6000 آقای عرفان نمازیان نسب

مصاحبه با عرفان نمازیان نسب قهرمان پیوستگی دوازهم تجربی ازماهشهر

نام و نام خانوادگی: عرفان نمازیان نسب

پایه: دوازدهم تجربی

نام شهر و استان: ماهشهر ، خوزستان

شغل و تحصیلات مادر:دیپلم

شغل و تحصیلات پدر:فوق دیپلم

میانگین تراز:6000

معدل :17

سال‌های حضور در کانون:2


مصاحبه‌گر :  زینب حیاتی

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟

بیشتر هدفم سنجش خودم بود و محک دانسته های دو هفته مطالعه ام و رفع اشکال کردن نقاط ضعفم علاوه سنجش خودم و رفع اشکال کردن با شرکت در این آزمون ها می توانستم باعث افزایش سرعت تست زنی خودم بشوم.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

این آزمون ها به نوعی پیش ازمون خوبی برای ازمون اصلی بودن و تا حدی منو با چیزی که قراره است در خود ازمون اصلی روبرو بشم و سطح سوالات تا حدی آشنا میکرد و من از قبل میدونستم سراغ چه تست هایی برم و چه تست هایی رو بعدا حل کنم و تو وقتم صرفه جویی کنم.


  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟

مسلما خستگی هست و خیلی هم زیاد خسته شدم ولی خب این استمرار در آزمون ها باعث می شد از درس هام عقب نمونم و به موقع بتوانم خودم را برای کنکورم و جمع بندی مطالب آماده کنم و خیلی زود تر نقاط ضعف و قوتم را تشخیص بدم.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟
     خب من سه روز اول بعد از هر ازمون مطابق با برنامه راهبردی اموزش رو میدیدم و بعد از اون فقط با زدن تست سعی می کردم خودمو به تسلط کافی برسونم، و روز قبل ازمون رو هم با زدن آزمون مشابه پارسال سعی می کردم تا حدودی خودم رو برای ازمون اماده کنم تا استرسم کمتر بشود.

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

درس فیزیک هم درس مورد علاقمه و هم نقطه قوتمه. برای این درس، روش مطالعه انچنان عجیبی ندارم، بعد از درسنامه ها و آموزش و زدن تست های آموزشی اولیه، بعد از یک روز می رفتم و از کتاب تستم تا میتونستم تست حل می کردم و کلا هم بعد از زدن تست متوسط تست های سخت کتابمو حل می کردم.


  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

 همون روز ازمون بعد از اینکه درصدهایم را میدیدم بلافاصله با دیدن ویدیو های تحلیل ازمون اشتباهات خودمو یاد داشت می کردم و من حتی اوایل دفتری داشتم که غلط هایم به علاوه نزده های آزمون را به عنوان تنبیه سوال با جواب بنویسم ولی بعدا چون دیگه غلط هایم کمتر شده بودند، این تنبیه رو برای خودم برداشتم. اگه سوالی رو هم درست حل میکردم مطمئنا پاسخ نامه نکته جدیدی داشت من اونو به دفتر نکاتم اضافه میکردم. به نظرم تحلیل خود ازمون بیشتر از خود ازمون کمکم کرد خودمو پیدا کنم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟

خب پدر و مادر من در تمامی این سال ها واقعا برام زحمت کشیدند و از کوچک ترین تلاشی دریغ نکردن، همیشه هم احوال اوضاع درسی منو پیگیر بودن و مدام بهم روحیه میدادن که حق تو بیشتر از این هاس اگه تلاشت رو بیشتر کنی. و حتی موقع ای که پشت کنکور موندم زیاد به روی خودم نیاوردن و سعی می کردند شرایط را برای شروع دوباره من محیا کنند. و همه این ها انگیزه می شد که من ازمون به ازمون بهتر بشم یا تمام تلاشمو برای بهتر شدن انجام بدم.

  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟ چه نتیجه ای گرفتید؟

خب متاسفانه زیاد امتحان های نهایی رو جدی نگرفتم و خب ضربه بدی هم ازش خوردم و معدل بالایی کسب نکردم و نتیجه اش هم همین شد که پشت کنکور بمونم.

  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟

خب من چون فارغ التحصیلم و از تاثیر نمرات و معدل در تراز کل خبر دارم سعیم اینه که امتحان نهایی رو خیلی بیشتر از پارسال جدی بگیرم و معدل بالاتریو کسب کنم با افزایش تعداد تست ها و افزلیش تعداد حل مسایل و افزایش زمان مطالعه این هدفم را پیش می برم.

 

Menu