جایگاه کتاب در زندگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (1)

وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی کنکور گفت‌وگو می‌کنیم، می‌بینیم که کتاب نقشی پررنگ در زندگی رتبه‌های یک‌رقمی از دوران کودکی داشته است.

جایگاه کتاب در زندگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (1)

وقتی با اولیای رتبه‌های یک‌رقمی کنکور گفت‌وگو می‌کنیم، می‌بینیم که کتاب نقشی پررنگ در زندگی رتبه‌های یک‌رقمی از دوران کودکی داشته است. آن‌ها کتاب می‌خواندند و کتاب را دوست داشتند. در این گزارش اولیای رتبه‌های یک‌رقمی از نقش پررنگ کتاب در دوران کودکی رتبه‌های برتر کنکور می‌گویند.

مادر فائزه قائم‌دوست، رتبه‌ی 3 تجربی کشور از زاهدان:

ما از همان دوسالگی برای فائزه کتاب داستان می‌خریدیم و می‌خواندیم. وقتی کتاب شعر را یک بار برایش می‌خواندم مقدار زیادی از آن را حفظ می‌کرد. به همین ترتیب دفتر و کتاب یکی از اسباب‌بازی‌های دوران کودکی او بود.


مادر کیانا تدبیر، رتبه‌ی 2 تجربی کشور از کلاچای:

وقتی کتابی را برایش می‌خواندم گاهی که خسته بودم و بعضی کلمات را نمی‌خواندم آن را گوشزد می‌کرد که آن را هم بخوانم و جا نیندازم.


مادر بنیامین جامی‌الاحمدی، رتبه‌ی 7 ریاضی منطقه‌ی 3 از تربت‌جام:

وقتی کودک بود و به مدرسه نمی‌رفت من هر شب برایش کتاب قصه می‌خواندم. شب‌ها کلی کتاب قصه دور خودش می‌چید و از من می‌خواست تا خوابش می‌برد آن‌ها را بخوانم.


مادر بهنام مرادی، رتبه‌ی 10 ریاضی منطقه‌ی 3 از شهر بابک:

قبل از دبستان بهنام و دو دوست دیگرش که آن‌ها هم امسال رتبه‌های خوبی آورده‌اند همگی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند. در آن‌جا کتاب داستان می‌خواندند و بازی‌های فکری داشتند.

Menu