تیزهوشانی‌ها! شمارش معکوس شروع شد

از همین امروز شروع کنید و یک روز جلوتر از کسانی باشید که از فردا آغاز می‌کنند.

تیزهوشانی‌ها! شمارش معکوس شروع شد

از همین امروز شروع کنید و یک روز جلوتر از کسانی باشید که از فردا آغاز می‌کنند. تک تک لحظات مانده تا روز آزمون لحظات طلایی برای شما به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی هدفمند داشته باشید و با برنامه‌ریزی منظم و اصولی درس‌های نیم‌سال دوم را مطالعه کرده و تست کار کنید. در این میان از مرور درس‌های نیم‌سال اول و تست‌زنی آن‌ها غافل نشوید. آخر هفته زمان مناسبی است  که ساعاتی را به درس‌های نیم‌سال اول و سال گذشته اختصاص دهید.

به علوم و ریاضی توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا به دلیل ضریب بالای این دو درس می‌توانند نتیجه‌ی آزمون را به نفع شما تغییر دهند. در مطالعه به پیوستگی مطالب برخی فصل‌ها توجه داشته باشید و ارتباط بین آن‌ها را پیدا کنید و یاد بگیرید سؤالات ترکیبی از فصل‌ها را حل کنید.

توجه داشته باشید که تعدد منابع ممکن است موجب سردرگمی و اضطراب شما شود؛ بنابراین با راهنمایی مشاور و پشتیبان خود برای هر درس بهترین منبع را برای مطالعه، تست‌زنی و حل تمرین انتخاب کنید. استفاده از سایر کتاب‌ها را می‌توانید در زمان‌های اضافه بر زمان برنامه‌ریزی خود قرار دهید.

برای تدوین برنامه‌ای بهتر و زمان‌بندی مناسب‌تر از دفتر برنامه‌ریزی استفاده کنید. با استفاده از دفتر برنامه‌ریزی رقابت شیرینی با خودتان خواهید داشت و می‌توانید از میزان پیشرفت خود در هرروز مطلع شوید و ساعات مطالعه‌تان را افزایش دهید. اجازه ندهید هیچ دلیل بیهوده‌ای شما را از رسیدن به هدفتان بازدارد.

Menu