رقابت های ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو آغاز می شود

پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو از فردا - یکشنبه - با حضور تیم های دانشجویی و دانش آموزی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می شود.

رقابت های ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو  آغاز می شود

پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو از فردا - یکشنبه - با حضور تیم های دانشجویی و دانش آموزی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می شود.

دبیر پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 48 تیم دانشجویی و 16 تیم دانش آموزی در مدت چهار روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

علی مهجوری درباره جزییات رقابت های مسابقات ملی دومینو امسال گفت: تیم هایی که طرح های آنها از سوی هیات داوران برگزیده شده است در هفت نیمروز در محل نمایشگاه های دائمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به چینش طرح های خود می پردازند که اجرای آنها در نوبت های صبح و بعداز ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، 18، 19 و 20 اسفندماه و نوبت صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه خواهد بود.

وی افزود: اجرای مسابقات در هر نوبت، چهار ساعت به طول می انجامد که در نوبت صبح از ساعت هشت (چینش مهره ها) تا 12 (ریزش مهره ها ) و در نوبت بعدازظهر از ساعت 14 (چینش مهره ها) تا 18 (ریزش مهره ها) درنظر گرفته شده است.

مهجوری درباره تفاوت های مسابقات ملی دومینو امسال با دوره های گذشته توضیح داد: طرح های منتخب این دوره از مسابقات به لحاظ کیفی نسبت به سالهای قبل در سطح بسیار بالاتری قرار دارند و علاوه بر رقابت های اصلی، یک بخش جانبی با عنوان «استکینگ» برای رقابت تماشاگران مسابقات درنظر گرفته شده است که می توانند طرح های دومینو خود را با استفاده از مهره های چوبی اجرا کنند.

مراسم پایانی پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو روز چهارشنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که در این مراسم به سه طرح برگزیده در بخش دانشجویی و یک طرح برگزیده در بخش دانش آموزی جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع :

Menu