اولین دوره مسابقات دومینو در گناباد برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات دومینو در گناباد برگزار می‌شود مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: اولین دوره مسابقات دومینو تاپلینگ شهرستان گناباد با میزبانی این دانشگاه برگزار ...

اولین دوره مسابقات دومینو در گناباد برگزار می‌شود

مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: اولین دوره مسابقات دومینو تاپلینگ شهرستان گناباد با میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

محمدرضا تمامگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با اعلام این خبر افزود: اولین دوره مسابقات دومینو تاپلینگ شهرستان گناباد همزمان با پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی در محل مجموعه بزرگ ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات دومینو پیوندی بین علم و هنر نیز است، گفت: تقویت روحیه همکاری و تعاون برای رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و به نمایش گذاشتن طرح‌ها و ایده‌های تازه و در کنار آن ایجاد روحیه شور و نشاط در بین دانشجویان مهمترین اهداف از برگزاری این مسابقات است.

تمامگر با بیان اینکه به تمامی مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش شهرستان در ارتباط با این مسابقات اطلاع رسانی شده است، افزود: این مسابقات محدودیت سنی نداشته و دانشجویان و دانش آموزان می توانند در آن شرکت نمایند.

مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی در زمینه مسابقات دومینو برگزار می‌شود که گروه‌های شرکت کننده‌ای که تمایل داشته باشند، می‌توانند در این کلاس‌ها که از تاریخ 25 بهمن ماه تا 3 اسفند ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری مسابقات می‌توانند به سایت دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و حضور در کلاس‌ها و ثبت نام به حوزه پژوهشی دانشگاه مراجعه نمایند.

منبع :

Menu