سمیه اسکندری مادر طاها، تجربه خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

سمیه اسکندری مادر طاها درباره‌ی تجربه‌ی استفاده‌ی خود از اپلیکیشن مامک می‎‌‌گویند

سمیه اسکندری مادر طاها، تجربه خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

خانم سمیه اسکندری فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه شریف و کارمند بخش مستندسازی بنیاد علمی، آموزشی قلم‌چی هستند. فرزند ایشان طاها محمدی، ۶ سال و ۶ ماهه است. خانم اسکندری ۶ ماه از بسته‌های مامک استفاده کرد‌ه‌اند.

خانم اسکندری درباره‌ی تأثیر مامک و پیشرفت‌های فرزندش می‌گوید:

«حضور در مامک باعث شده بازی‌هایی که با فرزندم انجام می‌دهم، در راستای تقویت حوزه‌هایی باشد که باید بیشتر درمورد آن‌ها کار شود، مثل مهارت‌های زندگی. بنده هر روز زمانی را برای بازی با او می‌گذاشتم، ولی با وارد شدن به گروه مامک، بازی‌ها هدفمندتر شدند و سعی می‌کنم روی مواردی که فرزندم بیشتر به آن‎‌‌‌ها نیاز دارد، تمرکز کنم.

کتاب مهارت‌های زندگی مامک را سفارش دادم و به‌تازگی به دستم رسیده است. با همکاری فرزندم، بازی‌ها را انتخاب می‌کنیم و تابه‌حال دو بازی را انجام داده‌ایم. این بازی‌ها تبدیل به یکی از بازی‌های موردعلاقه‌ی فرزندم شده و مدام آن را تکرار می‌کند. یکی از مواردی که در ارزیابی‌ها انجام نداده بودیم، قصه‌گویی بود که فرزندم آن را در قالب نمایش عروسک‌گردانی با ابتکار کامل خودش انجام داد و حتی با پدرش نیز تکرار کرد.»

 ***

مامک به معنی «مادر، اولین معلم کودک»، برنامه‌ای آموزشی برای مادران کودکان ۳ تا ۶ سال است که به آن‌ها کمک می‌کند قبل از ورود کودکشان به مدرسه، او را بهتر بشناسند و ازطریق بازی به او آموزش دهند. برای ثبت‌نام و دانلود اپلیکیشن مامک می‌توانید به سایت مامک مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار مامک و ارتباط با ما، اینستاگرام مامک را نیز دنبال کنید.

فایل های ضمیمه

سمیه اسکندری تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند.
Menu