آغاز ثبت‌نام در بیست‌ویکمین دوره «نادکاپ شریف» از فردا

بیست‌ویکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) در هفته اول شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام در بیست‌ویکمین دوره «نادکاپ شریف» از فردا

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی، در تجربه یک کار گروهی سوم شهریور ماه امسال و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

این مسابقات و جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش‌آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است، با حضور بیش از دو هزار دانش آموز از 100 شهر کشور در بیش از 40 بخش متنوع، در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشینهای سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید و ... در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این جشنواره که از چهارشنبه، 4 مردادماه آغاز می‌شود تا 24 مرداد ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nadcup.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های  16-66083015 و 5-66028963-021 تماس بگیرند.

منبع :

Menu