دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش سه

دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش سه کانون فرهنگی آموزش قلم چی

دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش سه

در این مطلب به دستاورد‌های  غیر درسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401 موفق به کسب آن شده اند  پرداخته اییم.

 در کامنت ها بنویسید شما چه دستاوردهایی داشته اید. همچنین اگر سوال یا چالشی دارید بنویسید تا برترها به شما پاسخ دهند. 


دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش سه
کیارش در مقطع متوســطه ی اول، در پایه ی هشتم و نهم در المپیاد فارسی مدال برنز استانی را کسب کرد. همچنین او در المپیاد علوم در پایه ی نهم نیز مدال برنز دریافت کرد. افتخارات او متوســطه ی دوم نیز ادامه داشت و توانست در پایهی دهم در المپیاد شیمی و در پایه ی یازدهم در المپیاد فارسی در مرحله ی اول پذیرفته شود.
در مسابقات قرآنی در شهرستان دارای مقام است و رتبه 3 مسابقات استانی بدمینتون را کسب کرده است.

نيلوفر رهگذرآبادی

رتبه ي 7تجربی ايثارگر(25درصد)


سال دهم هم در جشنواره ی ملی خالقیت و نوآوری و کارآفرینی مقام برنز را به دست آوردم.


ســید محمد جزایری زمانــی که در کلاس ششــم بود در المپیاد ریاضی شــرکت کــرد و رتبه ی ســوم را در مدرسه کسب کرد. سپس به مرحله ی شهرستانی راه یافت و موفق به کسب رتبه ی اول در شهرستان خرمشهر شد.

از افتخارات علیرضا میتوان به رتبه ی اول مســابقات شــنای دانش آموزی شهرســتان ازنــا در دوران دبســتان اشــاره کرد. در دوران دبیرســتان در شهرســتان الیگــودرز رتبه ی ســوم مســابقات فوتســال بین مــدارس و همچنیــن مقام نخســت مســابقات فوتسال مدارس سمپاد استان لرستان را کسب کرد.
امیرعلی در مســابقات تفسیر قرآن رتبه ی 1 استانی را کسب کرده است. او به صورت کلی تفسیر قرآن را در کنار درسش همواره پیش میبرد.

از جمله افتخارات زینب کســب مقام اول در مسابقات کشوری تاریخ بود که به خاطر شرایط کرونا به صورت آنلاین برگزار شــد. همچنین در مســابقات قرآنی در بخش نهج البالغه جزو نفرات برتر شهر ملایر شده است.

از جمله افتخارات دنیا کسب مقام اول در مسابقات علمی در پایه ی چهارم دبستان و همچنین در مسابقات آینده سازان در مقاطع هشتم و نهم نفر اول و دوم استان شد.



فاطمه در دوره ی متوســطه اول، موفق به کســب رتبه در المپیادهای علوم و ادبیات شــد.

همچنین رتبه ی برتر استان در محور المپیاد علوم تجربی پایهی هفتم را هم کسب کرده بود.



باربد شهرآبادی رتبه ي 10 ریاضی منطقه ي 1

باربد علاوه بر موفقیت درسی، در رشته هایی مثل تنیس روی میز، بسکتبال، تنبک،دف و کتابخوانی فعالیت داشته و دستاوردهای خوبی نیز کسب کرده است.



دانش آموزان عزیز، برای رزرو  پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید.

 

Menu