اهمیت برنامه راهبردی‌وتحلیل آزمون‌ها از زبان نگار کاووسی

گفتگو با نگار کاووسی، پشتیبان ویژه کانون، در خصوص اهمیت پایبندی به برنامه راهبردی و تحلیل آزمون ها

اهمیت برنامه راهبردی‌وتحلیل آزمون‌ها از زبان نگار کاووسی

سلام من نگار کاووسی هستم

رتبه ۱۵۱ منطقه ۱ کنکور تجربی سال ۱۴۰۱ 

دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران 

میخواهم در رابطه با برنامه راهبردی و تحلیل درست آزمون‌ها توضیحی رو در اختیار شما دانش آموزان بگذارم

اغلب دانش آموزانی که برنامه ای ندارند با ذهنیت اینکه زمان زیادی برای کنکور وقت دارند وقت مفید خود را از دست داده و انتهای سال تحصیلی متوجه اشتباه‌شان میشوند. به منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی برنامه راهبردی کانون برای همه مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود.

برنامه راهبردی و آزمون های قلمچی دارای ویژگی های بسیار کمک کننده است که برای دانش آموزانی لازم است که میخواهند پیشرفت کنند البته تمامی ویژگی های آن در ۴ ویژگی ذکر شده در ادامه نیست و در این مقاله به ویژگی های مهم تر آن میپردازیم:

ویژگی اول این برنامه پله به پله پیش بردن دروس همگام با مدارس است که به دانش آموز این فرصت را می‌دهد که به خوبی هم برای مطالعه تشریحی و هم تستی دروس زمان کافی را اختصاص دهد.

ویژگی دوم این برنامه فاصله مناسب بین هر دو آزمون است که به شما این فرصت را می‌دهد که به مطالعه دروس بپردازید نه آنقدر فاصله زیادی دارد که دانش آموز به سهل انگاری بپردازد نه فاصله کم که به دانش آموز اجازه مطالعه مناسب دروس داده نشود.

ویژگی سوم و بسیار مهم این آزمون مطابق بودن و همگامی سوالات و زمان اختصاص یافته به آن سوالات با کنکور سراسری است و به دانش آموز کمک میکند پیش زمینه ای از سطح کنکور سراسری داشته باشد.

ویژگی آخری که در این مقاله ذکر میکنم این است که برنامه راهبردی با دارا بودن آزمون های جامع و جمعبندی مناسب به دانش آموز امکان مرور و خواندن بیشتر و حتی جبران مباحث جا مانده از آزمونی (‌به عنوان دروس موازی) را می دهد

با تکیه بر برنامه راهبردی کانون میتوانید با خیال بسیار آسوده به مطالعه پرداخته و نگرانی بابت تمام نکردن دروس تا کنکور یا فراموشی آنها به دلیل وجود آزمون های جمعبندی نداشته باشد.

در عین حال مهم تر از خود آزمون، تحلیل آن است و اما برای تحلیل درست شما باید هر ۳ سوال درست، غلط و نزده خود را بعد از آزمون به طور کامل با کمک پاسخ نامه تشریحی و کامل کانون بررسی کنید تا نتیجه دلخواه و نهایی را از آزمون خود بگیرید. نکات و حتی سوالات مهمی که در آزمون با آنها برخورد کرده اید را در دفتر خودآموز یادداشت کرده تا بعدا با مرور و مطالعه مجدد آنها خیالتان از بابت دوباره به اشتباه افتادن در آنها راحت باشد 

یادتان نرود آزمونی که شما با تحلیل درست اشتباهات خود را یاد نگیرید به شما کمکی نمیکند! پس تحلیل آزمون را جدی بگیرید!


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

Menu