دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش دوم

دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش دوم کانون فرهنگی آموزش قلم چی

دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش دوم

در این مطلب به دستاورد‌های غیردرسی رتبه های تک رقمی کنکور 1401 موفق به کسب آن شده اند  پرداخته اییم.

 در کامنت ها بنویسید شما چه دستاوردهایی داشته اید. همچنین اگر سوال یا چالشی دارید بنویسید تا برترها به شما پاسخ دهند. 


دستاورد‌های غیردرسی رتبه‌های تک رقمی کنکور 1401-بخش دوم

محمدطه در متوســطه ی اول در مسابقات جایزه بزرگ ریاضی شمال غرب رتبه کسب کرده است.


هانیه در دبستان در زمینه ی تلاوت قرآن و در دوره ی متوسطه ی اول در جشنواره ی کار و فن آوری و پژوهش رتبه ی اســتانی کســب کرد و در مسابقات کتابخوانی و شطرنج نیز دستاوردهای ارزنده ایی داشت.


پارمیــس تقی زاده دارای رتبه ی 2 اســتان در بخش ادبیات و تحقیق و پژوهش خوارزمی اســت. همچنیــن در زمینه ی قرائــت قرآن، نویســندگی، خطاطی،سنتورنوازی و انشای نماز فعالیت داشته است.



از دســتاوردهای امیرمحمد میتوان به کســب رتبه های دومی و سومی رشته کیوکوشین در استان و همچنین کسب مقام اولی المپیاد ریاضی در استان یزد  اشاره کرد.

صادق در کنار مطالعه و فعالیت دانش آموزی، در رویدادهای فرهنگی نیز حضور فعالی داشــت و در پایه ی هشتم رتبه ی اول مسابقات تفسیر قرآن سطح استانی را کسب کرده است. به جز این، صادق در اوقات فراغت تابستانی نیز فعال بوده و حرفه های فروشندگی و جوشکاری را در ایام تابستان دنبال میکرد.



از کودکی ورزش میکردم. در رشته های تکواندو، دوومیدانی و طناب زنی به صورت حرفه ای فعالیت داشتم و مجموعا 14 مدال در این رشته ها کسب کردم. در کلاس هشتم در جشنواره زبان انگلیسی نوجوان خوارزمی شرکت کردم و کلاس یازدهم هم در المپیاد ادبی ثبت نام کردم و در مرحله اول پذیرفته شدم.

او رتبه ۱ آزمون مشــاعره و احکام منطقه را هم موفق شــده کســب کند تا در زمینه های دیگر هم فعال بوده باشد.



کسب مقام دوم تفسیر قرآن کریم در شهرستان و راهیابی به آخرین مرحله آزمون های پیشرفت تحصیلی از افتخارات و دستاوردهای او در سالهای قبل از کنکور است.


سالار مدال برنز تکواندوی کشوری دارد. همچنین در ورزش فوتبال فعال بوده است.
او در پایه هــای نهم و دهم مقام اول نقاشی و خط استان و در سال یازدهم و دوازدهــم مقــام دوم طراحی آرم استان را نیز به دست آورد.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو  پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 

 

Menu