186 آزمون بدون حتی یک غیبت-عبدالله احمدی رتبه 44 منطقه 3

آزمون دادن باعث شناخت بهتری نسبت به خود می‌شود عبدالله احمدی رتبه 44 منطقه 3 کنکور 1400 و دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی کانون فرهنگی آموزش قلم چی-186 آزمون دادم بدون حتی یک غیبت

186 آزمون بدون حتی یک غیبت-عبدالله احمدی رتبه 44 منطقه 3

به نام خدا عبدالله احمدی هستم رتبه ۴۴ منطقه ۳ کنکور ۱۴۰۰ و دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران 

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزار برای رشد درصد و تراز در آزمون ها پیوستگی شرکت در آن هست.بدون شک پیوسته و منظم انجام دادن هر کاری باعث به نتیجه رسیدن آن می شود.


آزمون ها مانند یک زنجیر هستند که اگه یک عضو از این زنجیر در جای خودش نباشد قطعا ماهیت خودش را از دست می دهد پیوستگی در آزمون ها به همین شکل است اگر دانش آموزی به صورت پیوسته آزمون ها را شرکت نکند قطعا در انتهای مسیر رشد دلخواه ش را کسب نخواهد کرد. برنامه آزمون ها از یک منطق خاصی پیروی می کند در هر مقطع از سال ویژگی های خاص خودش را دارد در مقطعی آزمون جمع بندی هست در مقطعی ایستگاه جبرانی و پیشروی و... است . نمی شود که یکی از آزمون هارا شرکت کرد بقیه رو شرکت نکرد. 


هدف از آزمون دادن پی بردن به نقاط ضعف و قوت و تقویت مهارت های سرجلسه ست هدف صرفا دریافت یک رتبه و تراز نیست برای همین دانش آموزان نباید اگر به بودجه بندی آزمونی نرسیدند این را بهانه کنند و آزمون را شرکت نکنند چون همان طور که گفتم هدف آزمون دادن مجموعه ی از عوامل است نه فقط رتبه و تراز. 

قطعا مهم ترین فایده پیوستگی در آزمون ها پیدا کردن یک درک درست از وضعیت خود و پی بردن به نقاط ضعف و قوت است که این امر در نهایت باعث پیشرفت در وضعیت کلی دانش آموز خواهد شد.

من در کل ۷ سال در کانون بودم از ششم ابتدایی تا خود کنکور در این مدت ۱۸۶ آزمون دادم حتی بدون یک غیبت یعنی از ششم ابتدایی تا کنکور تمام آزمون را شرکت کردم بدون غیبت و خوب نتیجه این کار رو هم دیدم من در ششم از تراز ۴۶۰۰ شروع کردم و در دوازدهم به تراز بالای ۷۰۰۰ رسیدم همه اینها نتیجه پیوستگی در آزمون ها بود. و اگر دوباره به عقب برگردم همین کار را تکرار می کنم در همه آزمون ها بدون غیبت شرکت می کنم‌ قطعا شده بود که آزمون هایی من به بودجه بندی نرسیده بودم و حتی یادمه یکی آزمون ها به شدت مریض بودم ولی هیچ کدام باعث نشد من در  آزمون غیبت کنم چون می دانستم پیوستگی که از بین برود.


اگر به گذشته برگردم باز پیوستگی‌ام را حفظ می‌کنم: محمد کربلایی
 پیوستگی باعث افزایش خلاقیت در پاسخ دهی می‌شود- زهرا نوروزی

آزمون دادن باید مداوم باشد:فاطمه قدرتی رتبه 128 کنکور ریاضی
پیشرفت تراز با پیوستگی بدست می‌آید-علی جابری


دانش آموزان عزیز، برای رزرو  عبدالله احمدی به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق تلگرام و اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 


186 آزمون بدون حتی یک غیبت-عبدالله احمدی رتبه 44 منطقه 3

Menu