دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- علی جابری

دستاورد‌های من در تابستان منتهی به کنکور کانون فرهنگی آموزش قلم چی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- علی جابری

من علی جابری هستم رتبه ۹۵ منطقه یک و ۱۵۴ کشوری  کنکور انسانی ۱۳۹۹ و دانشجوی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی هستم.


به نظر من بازه هایی که اکثر دانش آموزان در آنها فعالیت چندانی ندارند، فرصت های طلایی حساب میشن برای کسانی که فرصت طلب باشند . سه ماه تابستان ( به ویژه تابستان منتهی به کنکور ) اهمیت زیادی داره ؛ کوچکترین کاری هم که شما توی این بازه انجام بدید ، شما رو خیلی جلو میندازه و انگار هر یه کار مثبت از طرف شما ، با ضریب سه حساب میشه . من خودم از پایه دهم روی درسا متمرکز بودم و طبق برنامه پیش میرفتم . سعی میکردم هر سال ، بهترین خودم در اون سال باشم . دبیرستانی که من توی اون درس میخوندم ، برای ما در هر سه سال توی تابستان کلاس گذاشته بود ولی خب کمیت این کلاس ها از سالی به سال دیگه فرق میکرد . در تابستان منتهی به کنکور ، تقریبا برای ما دو ماه کلاس گذاشته بودن . در اون بازه ، دروس و مباحثی کار میشد که حفظی نبودند ؛ روی عربی و ریاضی و منطق خیلی کار کردیم ؛ شاید یک یا دو درس دیگه هم بودن ولی این سه تا اهمیت خیلی زیادی داشتن و دارن . تسلط ما در انتهای تابستان و قبل شروع جدی سال دوازدهم ، روی این سه درس به مراتب بیشتر شده بود و این موضوع ، اعتماد به نفس مضاعفی به ما داده بود . طبیعتا دوره تابستان بخاطر گرما و استراحت هایی که باید در ان وجود داشته باشه ، نسبت به سایر بازه های زمانی ، توی سطح پایین تری قرار میگیره ولی ما حد وسط رو گرفته بودیم ؛ ساعت مطالعه مون بالا پایین میشد و به تناسب کاری که باید در تابستان انجام میدادیم ، مطالعه میکردیم و تست می‌زدیم ؛ بعضی روزها هم مطالعه ای در کار نبود و استراحت میکردیم ؛ در واقع متوجه تابستان بودیم و در عین حال کاری که باید انجام میدادیم رو هم انجام میدادیم . به نظر من حتی اگر کلاس های تابستانی هم در کار نباشد ، کار کردن روی دروس عربی و ریاضی و منطق و البته آرایه های ادبیات ، بسیار فوق العاده خواهد بود .شما با کار کردن روی مباحثی که بیشتر یاد گرفتنی هستند ، هم از وقت تون درست استفاده کردید و هم جای درستی سرمایه گذاری کردید و مطمئن باشید نتیجه این کارها رو در طول سال خواهید دید .


دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- محمدرضا مصاحب

دستاوردهای من در تابستان سال کنکور- متین قنبرزاده

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- زهرا نوروزی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- آیدا علی بخشی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- لیلا مصطفائی دانشمند

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- محمد مهدی کربلایی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- سارا حمزه

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- فرزین رستمی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- عبدالله احمدی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- یاسمن فتحی

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- مائده حسنی



دانش آموزان عزیز، برای رزرو  علی جابری به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 

دستاورد‌های من در تابستان سال کنکور- علی جابری


Menu